21 juli 2021 om 00:00
iBOOD

OP=OP Ventilatoren

OP=OP Ventilatoren
Feeling hot hot hot.

Dat klinkt leuk en aardig, maar liever voelen we ons gewoon medium hot. Meer lauw. En dankzij deze ventilatoren, blijf je deze zomer heerlijk op temperatuur in plaats van well done.

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

21 juli 2021 om 06:38
Christiaanzwll Gebruiker

Vorige keer 3 besteld voor op de slaapkamers van de kinderen. Slaapstand is echt lekker stil maar toch een koele bries. Zelf hebben wij een plafond ventilator. Dat is nog weer een stapje prettiger.

Beantwoorden

21 juli 2021 om 06:39
Christiaanzwll Gebruiker

Dit ging over de Honeywell Quietset.

Beantwoorden

21 juli 2021 om 18:35
ajee Gebruiker

Hoe werkt de waterafvoer? Zit er een 2e afvoerplug hoger aan de achterkant of moet je de airco echt hoger zetten of verplaatsen om het afvoerwater reservoir regelmatig te ledigen?  Nu heb ik een oude airco waar gewoon een emmertje met een slang achter kan worden gezet zodat het water weg kan lopen zonder deze op een verhoging o.i.d. te moeten plaatsen.

Deze vraag al vaker gesteld aan Ibood / Inventum maar blijkbaar is het te ingewikkeld want ik krijg geen duidelijk antwoord; daarom maar de vraag aan een gebruiker van de airco.

Beantwoorden

21 juli 2021 om 20:13
Bking75 Gebruiker

Ja ik heb hem ook en er zit een tweede aftap plug.

Op ongeveer 45 cm hoogte.

Beantwoorden

22 juli 2021 om 06:55
Christiaanzwll Gebruiker

Ik ben geen gebruiker van een airco hoor.

Beantwoorden

22 juli 2021 om 10:00
ajee Gebruiker

Voor de volledigheid; mijn vraag gaat over de Inventum AC125W. Ik zie geen secundaire plug op de achterkant!

Beantwoorden

21 juli 2021 om 19:23
strobot Gebruiker

Inventum AC125W sinds vorige zomer. Zeker wel tevreden over!

Beantwoorden

22 juli 2021 om 10:01
ajee Gebruiker

Hallo Strobot. Heb jij wellicht antwoord op mijn eerdere vraag over de waterafvoer van de Inventum AC125?

Beantwoorden

22 juli 2021 om 23:48
bram_visser Gebruiker

Hoi ajee,

Ik heb even voor je gekeken, net enkele dagen in het bezit van de ac125 via iBood. Naast het feit dat ie prima koelt en ik het kabaal echt mee vind vallen, heeft ie wel degelijk 2 aftap pluggen. 1 in het midden en 1 onderin.

Beantwoorden

23 juli 2021 om 07:19
m.vanlijden Gebruiker

Als je de koelen functie gebruikt is een losse water afvoer niet nodig. Vocht wordt via de warme lucht naar buiten getransporteerd.

Enkel als je ontvochter (zonder koeling) gebruikt, moet de afvoer slang voor water aangesloten worden

Beantwoorden

24 juli 2021 om 10:30
Flying-Dutch Gebruiker

welke airco heb jij? Mijn airco vangt wel degelijk water op in de koelstand. Heb trouwens een echte split airco, die verrijdbare zijn zo inefficiënt als wat.

Beantwoorden

22 juli 2021 om 15:23
sammy777 Gebruiker

Met 20 euro verzending op de AC125W is het geen deal te noemen, voor die kleine meerprijs bestel ik hem wel bij Bol.com zodat ik evt. nog gratis kan retourneren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.