24 januari 2022 om 00:00
iBOOD

280x Ariel All-In-1 Pods | Color & Original

Ook verkrijgbaar in 280 Colour, 280 Original

280x Ariel All-In-1 Pods | Color & Original 280x Ariel All-In-1 Pods Color 280x Ariel All-In-1 Pods Original

We wassen er zelf ook mee.

24 januari 2022 om 12:01
doekus Gebruiker

Mooie aanbieding.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 14:16
McGregor Gebruiker

Heb deze zojuist óók besteld.  Goeie deal

Beantwoorden

24 januari 2022 om 17:56
LenDi Gebruiker

Ik heb een vraagje, is er een bepaald bedrag wanneer je geen verzendkosten meer betaalt?

Ik heb momenteel om 120 euro in winkelmandje dus vroeg me af of de verzendkosten dan nog steeds dezelfde blijven?

Vind het nogal duur voor allemaal kleine items.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 18:26
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond LenDi,

Dat is er niet. Je betaalt altijd verzendkosten, want het moet altijd verzonden worden.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 20:09
martijnb70 Gebruiker

Er was toch zo’n gratis verzenden actie, iets met level..weet het niet meer precies

Beantwoorden

24 januari 2022 om 20:26
Moderator Lisa Moderator

Die is er inderdaad tijdelijk even geweest, maar ondertussen niet meer. Dat was maar één dag.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 21:04
martijnb70 Gebruiker

ok bedankt. Ik heb per ongeluk de original besteld ipv de color maar ik kan de bestelling niet meer annuleren. Is daar een oplossing voor? Normaal krijg ik even tijd om een verzending te annuleren maar nu wil dat niet..

Beantwoorden

24 januari 2022 om 21:31
Moderator Niek Moderator

Goedenavond martijnb70,

Vaak duurt het even voordat je je bestelling kunt annuleren, want dan wordt hij nog verwerkt. Zou je het straks nog eens kunnen proberen?

Beantwoorden

24 januari 2022 om 23:56
martijnb70 Gebruiker

Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd, zonder succes (sys temp unavailable). Wil je er notitie van maken? Morgenochtend doe ik weer een poging maar bij dezen ook via deze weg de afmelding. Hopelijk doen jullie systemen het morgen weer.

Kan het te maken hebben met het gegeven dat het artikel uitverkocht is?

Beantwoorden

25 januari 2022 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Als het morgenochtend niet lukt, kan je het beste (telefonisch) contact opnemen met de klantenservice van iBOOD. Dat kunnen wij helaas niet via het forum voor je oplossen.

Beantwoorden

25 januari 2022 om 19:05
Dovermeire Gebruiker

Zijn deze nog te bestellen?

MVG Dominic

Beantwoorden

25 januari 2022 om 20:07
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Dovermeire,

Dit was de dagdeal van gisteren en ze zijn daarom vandaag niet meer hier te bestellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.