17 augustus 2022 om 00:01
iBOOD

Ring Video Deurbel 2e Generatie | Refurbished | Draadloos

Ring Video Deurbel 2e Generatie | Refurbished | Draadloos

Alsof je je bezoekers naar links kunt swipen.

17 augustus 2022 om 00:07
Pvdvenis Gebruiker

Als je goeie service wilt zit je aan een duur abonnement vast. Neem liever een Eufy.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 00:20
johnnysapporo Gebruiker

Wat is duur ?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 01:26
kvdvelde1 Gebruiker

3,99 per maand. Dat valt toch wel mee?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 01:30
Soms-wel Gebruiker

Goede professionele varianten zijn gratis en werken buiten een cloud om. Gewoon via je eigen netwerk. Waarom jezelf voor de gek houden?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:14
Alpay Gebruiker

Welke goede merken zijn er dan?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:26
DrIezie Gebruiker

Wij hebben onze Ring weggedaan en een Eufy in de plaats gekocht, vrienden van ons net hetzelfde. Op 2j ben je goedkoper uit, want ze staan regelmatig in de aanbieding. Fantastisch om alles lokaal te hebben, geen afhankelijkheden of abo en een veiligheidsrisico minder!

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:31
johnnysapporo Gebruiker

Pvdvenis gaf de schijn dat het een mega bedrag zou zijn. Maar €3,99 is inderdaad peanuts.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:38
my_fiero Gebruiker

Peanuts??

Bijna € 50,- per jaar om te mogen aanbellen

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:39
maniactha Gebruiker

Ring is van Amazon, je betaald een product met abonnement om jezelf en anderen afgekeken te laten worden door 3e partijen om nog meer geld aan je te verdienen. Overigens hoor ik van meerdere dat ie regelmatig vastloopt waardoor je hem vaak/wekelijks moet resetten. Zulke praktijken zou ik het liefst uit het straatbeeld zien verdwijnen.

Eufy of Doorsafe heeft lokale, gratis opslag zonder abonnement. Met genoeg opties om uit te breiden. En het beste is om eerst jezelf af te vragen: Heb ik echt een video deurbel nodig?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:54
Mathijs67 Gebruiker

@johnnysapporo : Dat noemen ze ‘a penny a day’ prijs
Pak een groot bedrag, deel hem door een tijdseenheid en dan lijkt het een lager bedrag.

Eufy, nooit van gehoord, maar goed te horen over alternatieven.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:02
hans20341 Gebruiker

ligt er aan hoe dik je portemonnee is

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:23
johnnysapporo Gebruiker

Aanbellen is vlgs mij gratis hoor.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:25
johnnysapporo Gebruiker

De Dahua deurbel schijnt ook een goed alternatief te zijn en net zoals Eufy alles in eigen beheer.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 12:41
Greenpumpkin Gebruiker

grappig, vrienden van ons hebben Eufy weggedaan en alles van Ring gekocht. Waren het gezeur helemaal zat en wilden net als bij Apple iets wat wel werkte.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 15:32
wienog Gebruiker

Mensen met een dikke portemonnee hebben die vaak zo dik gekregen door zuinig te zijn en zich niet te laten vangen door dit soort schijnbaar goedkope dingen. Kijk zelf eens hoeveel abo’s je hebt aan 0,99, 1,99, 2,99 of 3,99 €/maand en tel dat eens op.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 17:44
sigtenhorst Gebruiker

€30,00 op een jaar abonnement

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 02:45
nikeaire Gebruiker

heb de eerste generatie aan de voor deur en een stickup cam op solar achter, ben er toch heel content van, en om de zoveel tijd komen er updates dit aanpassen dat aanpassen, en totaal geen vertraging op mijn smartphone van geen van beide cam’s

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 06:29
ossremco Gebruiker

Beste Ibood,

Ik wil er een bestellen, echter zit er ergens een glitch want ik kan er geen in mijn winkelmandje plaatsen!

Ik probeer het later nog eens, maar dit is erg jammer

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:05
FlyingDuck Gebruiker

Heb je gezien dat je eerst een keuze qua kleur moet maken voordat je hem in je mandje kunt doen?

Drop down knop…

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:20
kfaessen Gebruiker

Hier krijg ik ook helemaal niks in het winkelmandje. Ook andere producten werken niet.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:29
DrIezie Gebruiker

Net even getest, hier ook hetzelfde probleem: is via de webpagina (altijd goed om te vermelden als het via de webpagina, mobiele pagina of app is) op Firefox in privacy mode.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:37
Moderator Lisa Moderator

Ik heb het doorgegeven aan iBOOD!

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:31
StevenvToorn Gebruiker

Verdorie… WEEK geleden nog een gekocht voor de volprijs via onze andere blauwe vrienden… jammer dit.

Dat gezegd hebbende, abbonnement is 3.99 en alles gaat de cloud in, niks geen gekloot met geheugen.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:35
razor911 Gebruiker

kun je toch gewoon de koop ongedaan maken, zonder opgaaf van reden? Recht van verzet.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 07:36
my_fiero Gebruiker

Ik heb er al een gekocht,

Maar valt tegen.

Als er gebeld wordt, krijg je pas 1min later een melding op de GSM,

en dan staat er al niemand meer voor de deur!

heb er nu een van ali die geeft gelukkig wel meteen beeld en gratis! (alleen lastig instaleren)

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 13:17
nikeaire Gebruiker

dan heb je slechte wifi ontvangst, heb totaal geen vertraging

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:05
hoefs Gebruiker

Wat is het verschil tussen de 2 modellen? Is de satin v3plus en de bronze v2? En wat is het verschil?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:30
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen hoefs,

Dat kan ik zo niet uit de specificaties halen, dus dat ga ik voor jullie navragen.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:10
hoefs Gebruiker

Wat is het verschil met dit?

*knip*

Edited by: Lisa
Wij bieden de draadloze 2e generatie versie aan.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:15
ionutzp Gebruiker

Die die is bedraad

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:16
ionutzp Gebruiker

Wat is het verschil tussen v3 en v3 plus

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:32
Rvh74 Gebruiker

4 sec pre rol..

Je kan 4 seconden eerder kijken vanaf het punt dat je een melding hebt gehad volgens mij.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 11:02
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi ionutzp,, het voornaamste verschil is de pre-roll, waarbij je video feed kan zien tot 4 seconde voordat het alarm afgaat.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:22
nickvanhulle Gebruiker

Veel beter is de Netatmo van Legrand

Geen abonnement

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:33
my_fiero Gebruiker

Dat is geen alternatief, die is 5x zo duur

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:51
luukkikkert Gebruiker

Dan maak je een vergelijking met de normale prijs. Daarnaast is deze aanbieding een tweedehandsje en bovendien overjarig.

Tip voor de inkopers hier: doe eens een Metatmo.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 08:37
Kaat. Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Die van ons is draadloos

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:12
dasnietwaar Gebruiker

Hoe zit het met de accu bij de 2020 versie?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:38
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen dasnietwaar,

Wat wil je precies weten over de accu?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:38

Die ontvang je hier niet los, maar zit ingebouwd. Hij is wel oplaadbaar, maar daarvoor haal je de bel eraf en dan kan je laden

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 09:16
Graz Gebruiker

Doorslag gaf voor mij dat je nu 2 jaar garantie hebt. Normaal is dat bij refurb 1 jaar.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:38

Veel plezier met de bel, Graz!

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:15
Didier_Depaire Gebruiker

Vermelding van de exacte IP-waarde zou wel handig zijn iBood. “waterbestendig”.. hoe flou is dat als omschrijving.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:37

IP waardes worden alleen verleend bij verlichtingsarmaturen. Je kunt ervanuitgaan dat je deze Ring gewoon zonder problemen buiten kunt ophangen, daar zijn ze immers voor! :-)

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:31
J0rdyy Gebruiker

Werkt deze ook met Google nest systeem?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:40

Hi J0rdyy, ik zie hier dat het wel degelijk mogelijk is met een omweg. https://www.smarthomeweb.nl/ring-koppelen-aan-google-home-het-kan-met-een-omweg/

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:39
ddblok Gebruiker

Wat zijn de verschillen tussen de v2, v3 en v3 plus?

Lijkt mij handig om dat bij de beschrijving te vermelden.

Tevens krijg je een bruine doos of officiële verpakking?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 11:11

Hi ddblok, je ontvangt de officiële verpakking. Zie ook de unboxing video’s die we hebben opgenomen! Je vindt deze in de deal.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 10:40
bondi123 Gebruiker

Heb zelf een Ring Doorbell Wired HD en een Elite Cam HD (POE aangesloten). Als er wordt aangebeld is de melding in 2 seconden op m’n telefoon, dat vind ik nog wel meevallen.
En inderdaad niet de voordeligste, maar wellicht als tip, wacht tot Black Friday. Ik heb m’n Ring systeem toen voor 60% van de adviesprijs aangeschaft via de Ring webshop zelf.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 11:40
SjonnieK Gebruiker

@ibood: wees er snel bij de buurman wilt hem ook? Serieus iBood? Wilt?

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 12:02

https://onzetaal.nl/taalloket/je-wil-je-wilt

In de spreektaal komt je/jij wil (zonder t) vaak voor, net als in privéberichtjes en andere informele teksten. Over het algemeen krijgt je/jij wilt (mét t) in Nederland nog steeds de voorkeur in (zakelijke) teksten die bestemd zijn voor een breed publiek.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 12:53
StefvD13 Gebruiker

Sorry, maar als je bijdehand wil(t) zijn plaats dan de juiste link https://onzetaal.nl/taalloket/hij-wil-hij-wilt

Dan zie je dat SjonnieK gelijk heeft.

Bij woorden als hij en zij gebruik je in het Standaardnederlands wil; niet wilt.

Het is dus ‘Hij wil een huis kopen’, ‘Zij wil een auto’, en ook bijvoorbeeld ‘Eva wil een huis kopen’, ‘Iedereen wil graag een vrije dag’ en ‘De klant wil kwaliteit.’

Willen is bijna regelmatig in de tegenwoordige tijd, maar de derde persoon enkelvoud is een uitzondering. Anders dan bij bijna alle andere werkwoorden geldt de regel stam + t hier niet. Het is dus hij wilzij wilmen wilSophie wilhet Nederlandse volk wil, enzovoort. De vorm wilt past alleen bij jij/je en bij u: ‘Jij wilt vast nog wel wat’, ‘Ik weet niet wat je nou wilt’, ‘U wilt vast een bijdrage leveren’, ‘Wilt u een kopje koffie?’

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 12:54
luukkikkert Gebruiker

het gaat niet om jij. De buurman is een hij en dan is wilt niet gepast.

Youri’s uitleg is leuk, maar naar mijn idee is het precies andersom. In de spreektaal wordt nog wel eens hij wilt gebruikt, maar dat is niet correct. Zie https://www.vlaanderen.be/taaladvies/taaladviezen/willen-vervoegen

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 13:40

Excuus, ik zie inderdaad dat ik te snel was!

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 12:08
vliet05 Gebruiker

Leuke aanbieding, maar ondanks dat ik niks te verbergen heb, lees ik dat unieke id’s uitgelezen (en verkocht) worden, zoals accountnaam, e-mailadres, ip-adres, device-id, scherm resolutie, waarden van gyroscoop en acceleratiemeter, bluetooth, logbestanden, aantal installaties, etc, etc. (https://www.eff.org/deeplinks/2020/01/ring-doorbell-app-packed-third-party-trackers). Vervolgens moet ik er, bij maandelijks abonnement, ook nog voor betalen. Ik denk er nog even over na.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 12:49
vansoldt Gebruiker

“Cameratoezicht moet stoppen bij de voordeur en de ramen. Op de straat mag geen camera gericht staan. Dit is om de privacy van voorbijgangers te beschermen.” Dit mag dus niet eens van de wet.

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 13:59
UK-HardHouse Gebruiker

Lul geen onzin, het mag alleen niet als je m niet goed afsteld

Beantwoorden

17 augustus 2022 om 15:56
DrIezie Gebruiker

Sommige mensen wonen groot genoeg zodat dit geen probleem is ;)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.