Staat in de specs; 55 cm = 2.7 kg; de 68 cm = 3.7 kg en de grote is 4.62 kg.
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met deze koffer – ik zie hem niet zo snel terug bij koffer shops dus vroeg me af of het misschien een ouder model is oid? Niet dat dat veel uitmaakt bij koffers maar was me al een tijdje aan het inlezen en vond dit 75 cm model wel een interessante optie.
Kan dit 55cm model met de meeste luchtvaartmaatschappijen mee als handbagage? Weet iemand of er toevallig uitzonderingen bestaan onder deze luchtvaartmaatschappijen?
Hi Petroklaas, deze kan bij bijna alle luchtvaartmaatschappijen mee als handbagage! Bekijk hier het overzicht van de meest gangbare luchtvaartmaatschappijen.
Deze koffer is niet interessant als je veel met Nederlandse maatschappijen vliegt, zo mag hij niet mee met KLM, Transavia en easyJet
Die verschillen zijn minimaal, ik denk dat deze koffer ook prima bij hen is. De laatste keren viel mij op dat er niet meer heel streng wordt gehandhaafd ook. Mogelijk alleen bij Ryan en Wizz air.
Hi Murat1988, de buitenkant is van 100% Makrolon polycarbonaat met een krasbestendige textuur. Dat is dus inderdaad een vrij harde buitenkant.
Welk gewicht hebben ze leeg aub…allen?