26 februari 2021 om 00:00
iBOOD

Lenovo Smart Clock met Google Assistant

Lenovo Smart Clock

Hij maakt je wakker, serveert je muziek, toont je afspraken en je kunt hem zelfs vragen stellen. Deze smart clock van Lenovo is van alle markten thuis.

Specificaties

Merk: Lenovo
Type: Smart Clock met Google Assistant
Garantie: 2 jaar

• Toont een overzicht van je agenda
  • Multiroom compatibel
  • Google Assistant, bedien je smart home en meer

Processor

• Mediatek 8167S, 1.5 GHz

Geheugen

• RAM: 1 GB
  • Flash (eMCP): 8 GB

Draadloos

• WLAN: 2,4 GHz/5 GHz Dual Band, IEEE 802.11 a/b/g/n/ac
  • Bluetooth 5.0

Scherm

• Grootte: 4” (10 cm)
  • Type: IPS
  • Resolutie: 480 x 800
  • Scherm: touchscreen

Knoppen

• Microfoon aan/uit, volume +/-

Audio

• 1x 3W-luidspreker van 3,8 cm (6 W piekvermogen) - 2x passieve radiatoren

Software

• Google Assistent

Talen Google Assistant

• Deens, Nederlands, Engels, Frans, Duits, Japans, Noors, Spaans en Zweeds

Afmetingen & gewicht

• Afmetingen: 113,88 (B) x 75,0 (H) x 79,2 (D) mm
  • Gewicht: 328 gram

Dit ontvang je

• Lenovo Smart Clock
  • Netadapter
  • Snelstartgids
  • Garantiekaart
26 februari 2021 om 00:17
Soundlevel Gebruiker

*KNIP* ivm ander product

Edited by: Jelle

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:20
kssmits86 Gebruiker

Dan moet je ‘m wel met hetzelfde model vergelijken.. Je vergelijkt nu de Smart Clock met de Smart Clock Essential

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:20
LolboyyNL Gebruiker

Let even op met dit product.

Ik heb hier rond black friday ook interesse in gehad, echter heeft hij op dit moment 1 groot probleem in mijn ogen. Dit kan voor anderen een minimale ergenis zijn.

De klok heeft geen 24-uurs uitlezing. Dit betekent dus dat de klok alleen maar AM/PM aangeeft( 16:00 is dus 4:00 PM)

Vanwege de gewenning van een 24-uurs klok heb ik toen ter tijd besloten om voor iets anders te gaan

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:24
LolboyyNL Gebruiker

EDIT: Blijkbaar hebben ze dit door middel van een software update in de tussentijd toegevoegd. Mocht het apparaat dat je ontvangen hebt nog geen 24u klok hebben kan je die gewoon updaten.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:25
Retro1977 Gebruiker

Damn serieus? Heb m net gekocht.. mogelijk te updaten ooit misschien?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:25
Retro1977 Gebruiker

Hahaha kijk aan topperrrr

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:15
vrowdy Gebruiker

Nou, volgens mij zit er al sinds dag 1 gewoon een 24-uurs klok in hoor. Ik heb deze al heel lang en zelf geïmporteerd destijds.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:01
silosi Gebruiker

Klopt niet …

Heb er hier 2 staan die perfect 24 uur klok tonen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:04
rickpont Gebruiker

Ik heb m ook, prima ding, en idd gewoon 24 uurs-klok

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:23
hornet24 Gebruiker

Heb ‘m al vanaf het begin en gewoon 24-uurs notatie.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:15
Hans. Gebruiker

Wat een onzin, heb deze al minstens 2 jaar en vanaf het begin altijd 24u weergave gehad. Ben je niet in de war met de elcheapo essential uitvoering ?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:36
8t88 Gebruiker

Essentials heeft ook 24 uurs aanduiding….

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:48
fdirckx Gebruiker

ik heb deze nu 14 maanden je kan hem gewoon op 24 uur zetten

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:38
boonens Gebruiker

Heb op 12-9-20 via iBood ook een Lenovo Smart Clock gekocht voor Eur 39,95 en twee maanden later een tweede exemplaar voor mijn vrouw via een andere aanbieder voor Eur 34,95 (BF actie). Is dit een ander type, of gewoon minder scherp geprijsd als een half jaar geleden?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:45
Retro1977 Gebruiker

Ook met touch screen?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:07
Emieldevries Gebruiker

Dit is dezelfde. Rond black friday was de essential €24,95 en deze bijna overal €34,95. Ik heb er in het verleden €50 voor betaald bij ibood, dus de prijs wisselt nog wel eens.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:14
JeroenvdWijst Gebruiker

Nog scherpere deal, haha

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:36
Roland9999 Gebruiker

Bedankt voor de info! Dan wacht ik wel op een betere prijs. ;)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:51
Derek83 Gebruiker

Op de Pricewatch van tweakers kun je een grafiek zien met de prijzen, ik zie inderdaad dat hij voor 35 euro ooit te koop was geen geweldige aanbieding dus.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:58
JeroenvdWijst Gebruiker

@retro1977: ik heb de smart clock Essentials en daarbij is de 24 uurs notatie in te stellen via Google Home bij instellingen. Dat zal bij dit apparaat ook zo zijn.

De Essentials bevalt me erg goed, maar ik miste bepaalde functionaliteiten. Daarom deze besteld. Scherpe deal!

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:02
Retro1977 Gebruiker

Ok, ja idd scherpe deal, heb je hem ook met gratis verzending?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:10
JeroenvdWijst Gebruiker

Zeker. Code bullseye werkte nog.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:31
Bert_Drenth Gebruiker

Helaas niet meer

Beantwoorden

26 februari 2021 om 00:59
jonasken Gebruiker

Is het scherm dimbaar?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:04
Retro1977 Gebruiker

Volgens Lenovo zelf, zeggen ze dat hij vanzelf steeds verder dimt met slapen gaan.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:10
JeroenvdWijst Gebruiker

Kan ook met spraakcommando. Verder dimt hij idd automatisch.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 01:18
vrowdy Gebruiker

Ja, dat gaat vanzelf. Als het donker is in je kamer, laat hij heel lichtjes de tijd zien.

Perfect om in het donker te kijken en geen bak licht wat je ziet met je ogen dicht. Dus dat werkt heel goed!

Het is een heel fijn apparaat. Enige nadeel is dat je niet wakker kunt worden met Spotify. Geen idee hoe dat er nou niet in kan zitten, maarja.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 06:54
roland_vb Gebruiker

als je het commando ” hey google slaapstand” gebruikt wordt hij helemaal zwart (en alle wekkerfuncties blijven werken)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:37
sjoerdvangurp Gebruiker

Ik word iedere ochtend wakker met muziek via TunedIn, ingesteld via een routine via Google Home app. Lijkt me dat dit voor Spotify ook zo moet kunnen werken.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:10
Zplus Gebruiker

Nog nooit aan de praat gekregen en we hebben er 4 maar iedere oplossing is welkom.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:16
MrB21 Gebruiker

Ik zet voor het slapen gaan op helemaal zwart met het stemcommando: ‘hey google scherm uit’. Werkt ook alleen met stemcommando, raar genoeg niet via touchbediening of programmeerbaar.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:28
silosi Gebruiker

Al van alles geprobeerd om wekker in te stellen met bv radio zender via tunedln … Maar lukt mij niet.

Is het veel werk om eens uit te leggen hoe jij dit voor elkaar hebt gekregen ? Routine via Google home ???? Hoe doe je dat ? (PS ben niet de grote crack in dergelijke zaken)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:45
toffenga Gebruiker

Google home moet je op engels zetten ipv nederlands (talen voor de assistant). Daarna kun je tegen de klok zeggen: Hey Google, set a music alarm. Je wordt dan door de stappen geleid. Let op: aanpassingen achteraf zorgt ervoor dat het weer een gewoon alarm wordt (zonder radio, standaard wekgeluid). Als je eenmaal klaar bent kan de taal weer naar NL.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 20:28
sjoerdvangurp Gebruiker

Via de app Home op je telefoon kun je een routine instellen. In die routine kies je op welk apparaat het uitgevoerd moet worden. Ik heb gekozen voor Smart lock, dan iedere werkdag of als ik zeg ‘zet wekker’ (dat tweede moet je ingeven anders snapt google het niet, maar gebruik is dus feitelijk nooit omdat de routine al regelt dat het iedere werkdag is). Dan media afspelen als actie kiezen en ik heb gekozen ‘radio afspelen’ en dan kun je een zender kiezen.

Lijkt een heel verhaal, maar als je via de app een routine maakt loodst de ingebouwde wizard je er eigenlijk vanzelf doorheen.

Maar ik heb in tegenstelling tot bovenstaande het dus niet met voice commands gedaan, maar met inregelen via de Home app op mijn android telefoon.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:36
dvanhauwaert Gebruiker

Wat je is dat multi-room verhaal? Kan je hiermee je sonos speakers bedienen of sonos-muziek uit dat kastje streamen? Of werkt dat enkel met nest-materiaal?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:40
sjoerdvangurp Gebruiker

Heeft ongeveer dezelfde functionaliteiten als een nest-hub dus via je wekker een commando geven ergens muziek te spelen is geen probleem en je kunt hem ook in een speaker groep plaatsen via de Google home app.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:57
phaetomb Gebruiker

Klopt, ik heb hem zelf en gebruik hem ook zo. Ben erg tevreden, enige aandachtspuntje is dat je de SmartClock niet naar BT speakers kunt laten afspelen. Dat doet de NestHub wel.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:56
Giwu Gebruiker

Kan dit hetzelfde als een Google Hub?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:58
phaetomb Gebruiker

Nee, maar wel veel. Lees/kijk even de reviews voor de verschillen. Oa kan de Hub wel BT speakers aansturen en video afspelen. De Clock niet.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:59
boutje74 Gebruiker

@Ibood

Gaat het hier om de grijze of de zwarte uitvoering? Vorige keer was namelijk de grijze en ik zie hem nu in het zwart staan.  Wel een goede aanbieding weer, zeker zolang de gratis verzenden code ook nog werkt.  :-)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:35
Moderator Jelle Moderator

Vandaag is het de zwart versie.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:10
robertkuijpers7 Gebruiker

Ik vind dit een fantastisch ding onlangs gekocht bij bol voor 60€

Ik koop hem nu voor mijn zoontje..

Wakker worden met je favoriete nummer .(Spotify of youtube) via je gekoppelde telefoon)

Mondeling of via touchscreen je wekker zetten…

Bediening is top…

Netflix kan hij niet Disney +wel …

Goed geluid voor zo’n klein ding

Automatisch de goede tijd via internet enz…

Niet eens voor de echte nerds… maar wel een beetje

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:11
Zplus Gebruiker

Netflix moet het gewoon kunnen doen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:15
gsroet Gebruiker

Ik las dat de usb poort niet krachtig genoeg is om er een Qi lader op asn te sluiten, iemand enige ervaring ?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:19
Hans. Gebruiker

Laden gaat niet supersnel maar vind ik juist ideaal want langzaam laden is beter voor je batterij. ’s Avonds bijna leeg aansluiten en bij opstaan weer  helemaal vol.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:38
8t88 Gebruiker

Klopt werkt hier jammer genoeg ook niet

Beantwoorden

26 februari 2021 om 14:22
MitoVan Gebruiker

Mijn Apple Watch oplader steekt er in en nog geen problemen mee gehad.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:27
Brummy Gebruiker

Hoe zit het eigenlijk als de stroom uitvalt of internet wegvalt, werkt de wekker dan wel nog?

Beantwoorden

Hi Brummy,

Ja, de wekker wordt intern geregeld en is niet internet afhankelijk.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:41
Retro1977 Gebruiker

Oei dat is een goeie vraag, doorgaans hebben core elektronische wekkers vaak een back-upbatterij’tje voor de klok in takt te houden in zo’n geval. Stroomdipje ‘s nachts en je zou je verslapen..zou idd lullig zijn.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:17
boutje74 Gebruiker

Ik heb al dezelfde wekker en is een fijn ding.  Alleen!!! Als je internet verbinding wegvalt dan stopt het lopen van de tijd ook en zal je ingestelde wekker niet afgaan!!! Het is dus belangrijk om een stabiel netwerk te hebben, zodat je je niet verslaapt, omdat je wekker niet is afgegaan!! Er zit ook geen backup batterij in! Dus internet weg is pech! Voor de rest en leuk en grappig ding en de aanbieding is goed.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:18
boutje74 Gebruiker

@ibood

Zie mijn onderstaande ervaring

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:19
boutje74 Gebruiker

Bovenstaande ;-)

Beantwoorden

vriendje100 Gebruiker

Is deze klok ok te gebruiken, zonder Google Assistant?

En wat zijn dan nog de mogelijkheden? Wat kun je standaard met de klok?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:37

Hi Vriendje,

Ik denk niet dat je veel kan zonder Google Assistent. Wellicht dat andere hier een mening over kunnen geven.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:36
DrIezie Gebruiker

@mod als ik op de pagina “http://nl-nl.forum.ibood.com/products/404884-210226/lenovo-smart-clock/” sta, zie ik in de header onder tab “iBOOD” de tekst en afbeelding voor “Cololight Strip Starter Kit…”staan ipv deze Lenovo Smart Clock (de link verwijst wel naar de Lenovo Smart Clock pagina)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:42

Goedemorgen DriEzie,

Als het goed is nu niet meer.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 14:59
DrIezie Gebruiker

Inderdaad, snel opgelost, top!

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:43
wimleerman Gebruiker

Google assistant kan gekoppeld worden aan Somfy Tahoma. Vraagje: kan deze wekker zo gebruikt worden dat als die afgaat, via de koppeling, ik kan programmeren dat mijn rolluiken in de slaapkamer naar boven gaan?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:46
Retro1977 Gebruiker

Met IFTT wel.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:04

Hi Wim,

Dit kan op verschillende manieren. Of je doet het zoals Retro zegt met IFTTT (If This, Then That) Of je voegt beide apparaten toe in je Google Home app en doet het met routines.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:08
wimleerman Gebruiker

waarbij de IF dagelijks een ander wekker uur kan zijn, namelijk het uur dat ik ingeef de avond ervoor. Dus zonder vast geklikt uur zoals ik het nu al ken in IFTT?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:24

Ja, volgens mij kan je in de app aangeven wat je ochtendroutine is. Als je dus savonds de wekker zet om 9:00 uur zal daarna je ochtendroutine starten. Mocht je geen wekker zetten zal deze ook niet starten.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:32
Retro1977 Gebruiker

Lijkt me technisch gewoon mogelijk met IFTTT, namelijk variabel wekuur geeft alarm, if alarm>than rolluik omhoog.

Heb je RTS of IO motoren?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:47
fheymans Gebruiker

Ik lees heel wat dat Google DUO niet zou werken op de Lenovo Smart Clock.

Kan je met de Lenovo Smart Clock Google DUO oproepen doen en ontvangen ?

Zo niet, wordt dit in de nabije toekomst mogelijk met een firmware update ?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:47

Hi Fheymans,

Helaas lees ik dat dit niet mogelijk is. Of dit in de toekomst mogelijk wordt is nog niet bekend.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:39
mglimmerveen Gebruiker

Weet iemand of er ook zoiets bestaat, maar dan mét wake up light?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:46

Hmm, nog geen echt apparaat. Je zou wel Philips hue lampen aan kunnen schaffen, deze kunnen je rustig aan wakker laten worden.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:55
jvluyn Gebruiker

Dat doet deze ook. Soort van. Het scherm wordt in een half uurtje steeds lichter. Maar het is geen lamp.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 18:41
silosi Gebruiker

Er zit een wake up licht op die beetje bij beetje helderder wordt naarmate het ingestelde uur nadert…

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:39
Alexthemenace Gebruiker

Code voor gratis verzending werkt niet

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:48

Klopt, deze was oorspronkelijk voor tijdens de laatste uurtjes  van de hunt.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:04
clips Gebruiker

Snap de vraag wel over gebruik zonder Google Assistant. Heb thuis alle Google en Siri spraak uitgefaseerd na een reportage van klokkenluiders die voor analytische doeleinden de gesprekken en commando’s afluisteren. Nu kan ik me voorstellen dat de intimiteit van de slaapkamer niet de ideale mix is om met microfoon aan het internet te hangen, maar wel een moderne wekkerradio wil.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:22
MrB21 Gebruiker

Daarom kun je de microfoon ook uitzetten. Je houdt dan echter de beperkte functionaliteit van handbediening over. Wordt je klok een stuk minder ‘Smart’ door.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:28
Retro1977 Gebruiker

Ik ben het vrijwel met je eens hoor, maar we moeten niet vergeten dat we allemaal een smartphone, die heeft uiteraard ook een microfoon.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 11:57
JazzySOB Gebruiker

Kijk maar eens de TV-serie neXt. :)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:16
Zplus Gebruiker

Echt medelijden met de persoon die van alle Siri, Alexa, Google enz de slaapkamer geluiden moet gaan beluisteren.  5 minuten intiem geluid en 8 uur geluid dat lijkt of er een heel bos gaat worden omgezaagd :-)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:19
Bert_Drenth Gebruiker

Kan je hier op ook je nest cams bekijken

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:25

Hi Bert,

Ja, dit zou moeten kunnen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:25
Bert_Drenth Gebruiker

En ook nog een leuke gratis verzend code

Beantwoorden

26 februari 2021 om 11:01
+BroNNoS+ Gebruiker

Die bij mij iig niet meer werkt helaas

Beantwoorden

26 februari 2021 om 11:09
anjavankleffens Gebruiker

Beste moderator, dit is toch niet de essential? Deze hier aangeboden versie moet meer mogelijkheden hebben.

Groet Anja

Beantwoorden

26 februari 2021 om 11:14
bobbiesemans Gebruiker

Inderdaad. Ik zie overal dat deze Google Duo oproepen kan doen enzo, wat een van de verschillen is met de Essential… Graag de bevestiging

Beantwoorden

26 februari 2021 om 11:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Anja,

Dit is de versie ZA4R0036SE. Dit is dus niet de goedkopere Essential.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:05
FrankL Gebruiker

Deze is misschien wel interessant als wekker voor de kinderen. Maar dan heb ik er wel een paar vragen over:

- Kan je wakker worden gemaakt door je favoriete radiozender?  Op mijn Google Assistant kan dit namelijk niet/ is nog niet mogelijk.

- Kan je het volume langzaam laten oplopen bij het wakker worden?

- Kun je de verlichting langzaam feller laten worden bij het wakker worden?

- Kun je een andere clock installeren, bijvoorbeeld met rode cijfers?

- Welke radio ‘app’ gebruikt deze?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:22
madeddy Gebruiker

Kan niet alle vragen beantwoorden maar:

- Ja, je kan je favoriete radiozender je wakker laten maken.
- Volgens mij kun je niet het volume laten oplopen
- Er zit wel een zonsopgangstand op (ik heb dat uitstaan), die volgens mij zoiets doet.
- Ja je kan meerdere skins selecteren. 
- TuneIn-Free (heel, heel soms krijg ik één reclame als de wekker gaat, voordat de radio aangaat).

Af en toe heeft het ding wat kuren (dat ie bijv. het ochtendroutine niet uitvoert en ineens in het Engels begint te kletsen) maar over het algemeen bevalt het ding prima!

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:07
dinish.b Gebruiker

Ik zie de Charcoal kleur afgebeeld en heb vannacht besteld. Ik zou de normale Grijze versie toch beter vinden in huis. Om welke kleur gaat het?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi dinish.b,

Dit betreft de ‘Black’ zoals afgebeeld.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:32
Bert_Drenth Gebruiker

Ik zit nog te twijfelen deze of de Google Hub, de hup is duurder dan deze aanbieding. Met de baby in huis en een nest als cam kan een Swart wekker of hub wel makkelijk zijn

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:00

Hi Bart,

Ik ben niet helemaal objectief maar ik heb zelf de Google Hub en ervaar die echt als fijn. Dat is natuurlijk wel wat anders dan een wekker zoals deze. Dus het is de vraag waar je hem neer wil zetten. Mijn Google Hub staat in de keuken.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:37
dominique40 Gebruiker

Kan de wekker per dag verschillend ingesteld worden?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:50
toffenga Gebruiker

Dat kan inderdaad,

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:34
dominique40 Gebruiker

Dabk u!

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:58
Ge2rt Gebruiker

De 9 minuten snooze is voor mij een no-go. Wat mij betreft zouden er alleen wekkers mogen worden verkocht die een 7 minuten snooze hebben. ;-)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:01

Snoozen is ook nog eens ongezond. Wellicht helpt het als je zegt: Hé Google, gooi een emmer water over mij heen als ik wil snoozen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:17
dick0810 Gebruiker

Hoi, wat is het type nummer van de lenovo Smart Clovk ?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:45
boutje74 Gebruiker

Het is dit type nummer. ZA4R0036SE Was een paar berichten hiervoor al door een moderator aangegeven.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 21:53
NDo89 Gebruiker

Is dit dezelfde? *KNIP* dus was dus niet dezelfde *KNIP*

Deze is net zo duur als  bij jullie  lijkt me dan niet zoon goede  deal!

Edited by: Jelle

Beantwoorden

26 februari 2021 om 23:36
Retro1977 Gebruiker

Zonder de link te openen, zie ik het woord Essential ertussen staan. De Essential is een goedkopere variant.

Beantwoorden

27 februari 2021 om 12:28

Klopt, de link is weggehaald omdat dit de essential versie was. Niet dezelfde dus.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.