2 maart 2021 om 00:00
iBOOD

Makita DF333DNAJ Boor-/Schroefmachine

Makita Boor-/Schroefmachine

Uitgeklede marketingtekst: dikke set voor een mooie prijs. 

Specificaties

Merk: Makita
Type: DF333DNAJ Boor-/Schroefmachine
Garantie: 2 jaar

• Combilader
  • Boren en schroeven 
  • Twee mechanische versnellingen

Kenmerken

• Snelspanboorkop van 1 - 10 mm.
  • Praktische compacte en lichte machine
  • Uitgerust met 2 mechanische versnellingen
  • Uitgerust met motorrem
  • Optimale controle tijdens schroefwerkzaamheden
  • Voorzien van ergonomische handgreep

Technische informatie

• Platform: CXT 12 V Max
  • Aansluiting: 10 mm snelspanboorkop met asblokkering
  • Boorkop: 0,8 - 10 mm
  • Cap. boren in metaal: 10 mm
  • Cap. boren in hout: 21 mm

Dit ontvang je

• 1x Boor-/Schroefmachine DF333D
  • 1x Combilader LXT/CXT DC18RE 198720-9
  • 1x Accu BL1021B CXT 12V Max 2,0 Ah
  • 1x M-box nr.2 / 821550-0
2 maart 2021 om 07:17
magryz36939 Gebruiker

“Oh ja! Je scoort er vandaag ook nog eens een accu én M-box bij. Binnenharken dus!”

Dus geleverd met 2 accu’s ???

Beantwoorden

2 maart 2021 om 07:53
RDDR Gebruiker

Ach jee…. weer zo iemand. Lijkt een sport te zijn geworden op Ibood om een zinnetje te vinden die anders zou kunnen opvatten. Maar nee: standaard komt er bij deze machine, in de simpelste uitvoering geen accu mee. Dit omdat de accu’s uitwisselbaar zijn met andere CXT machines.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:00
gwennekneuter Gebruiker

Mag toch gevraagd worden? Ik ben ook benieuwd want op verschillende sites staat dit wel aangegeven…

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:37
jnkoning Gebruiker

Zure reactie… #doeislief

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi magryz36939 en gwennekneuter,

Hij komt met één accu.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:21
RDDR Gebruiker

Is niet zuur, vragen mag alles, maar het is zeer helder. Zie onderstaand.  Elke dag is er iemand die met dit soort opmerkingen ergens poogt te komen. Meestal beticht men Ibood ook nog even van valse reclame. Ik heb respect voor de Mods die hier elke dag mee mogen dealen.

Dit ontvang je

1x Boor-/Schroefmachine DF333D
1x Combilader LXT/CXT DC18RE 198720-9
1x Accu BL1021B CXT 12V Max 2,0 Ah
1x M-box nr.2 / 821550-0

Beantwoorden

2 maart 2021 om 14:59
gwennekneuter Gebruiker

Het is niet gek dat dit soort vragen gesteld worden want onder andere ik heb al vaker slechte ervaringen mbt ibood gehad wat betreft de uitleg en prijsaanduiding. Het kan wel op een bepaalde manier beschreven staan, vaak klopt het gewoon niet. Je bestelt het en achteraf krijg je een rectificatie. Annuleren dan maar en vervolgens weken op je geld wachten…

Beantwoorden

2 maart 2021 om 19:54
Koos van Gemert Gebruiker

Klopt .

Was deze de laatste keer ook in de fout gegaan…? Kocht het omdat het ook een klop machine was . Zoals het erbij stond .kreeg je er eentje toegezonden die geen klopboormachine was ..dus geen gekke vraag ..

Beantwoorden

3 maart 2021 om 22:40
Moderator Paul Moderator

Bij een annulering staat het geld binnen een week weer op de rekening. Alleen het terugsturen en verwerken daarvan kan een een paar dagen duren, maar dat is niet ‘weken op je geld wachten’.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 07:33
Brix86 Gebruiker

Zoek ik op internet kom ik dit model nergens tegen. Wel de DSAJ maar niet DNAJ. Wat is het verschil en waarom vind ik dit nergens anders te koop. Doet mij vermoeden dat dit model of niet bestaat en dus een typfout bevat of dat het zo’n oud model is dat deze nergens meer verkocht wordt.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 07:49
Raffel78 Gebruiker

Geen idee hoe jij zoekt maar ik had m in 3 aeconden gevonden

https://www.coolblue.nl/product/867540/makita-df333dsaj.html

Beantwoorden

2 maart 2021 om 07:57
Tijnes Gebruiker

Maar dit is dus de DSAJ. Zoals Brix al zei…

Beantwoorden

2 maart 2021 om 07:58
bgabriels Gebruiker

Geen idee hoe jij leest, maar in 3 seconden had ik al gelezen dat de link die jij deelt over de DSAJ gaat, en niet over de DNAJ ..

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:05
bweiland Gebruiker

Voordat ik deze bestel wil ik hier ook graag uitsluitsel over….

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:08
robbertdmnck Gebruiker

Vind alleen een klein pdfje met onderdelen van de DNAJ, voor de rest geen melding dat die ooit bestaan heeft op website Makita…
Graag even verduidelijking

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:08
OhMyDoT Gebruiker

Op de site van makita wordt hij inderdaad genoemd maar er is geen EAN nummer of adviesprijs bekend. Zie https://www.makita.nl/artikel/197396-9.html onder het knopje “Accesoires/past op”

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:52
hanszelf Gebruiker

Bij Makita moet je naar de typenummers kijken tot aan de cijfers (en soms het eerste letter daarachter), om een review of een vergelijking te zeken.

In dit geval is de machine de DF333D, deze komt in verschillende samenstellingen, zie bijvoorbeeld

https://www.mtools.nl/machines/makita-boormachine/makita-accuboormachine/makita-df333-12-v-max-boor-schroefmachine

De DF333DSAJ komt met lader, 2 accu’s en MBOX,

De DF333DZJ komt zonder lader en accu’s

De DF333DWAX6 komt met 1 accu, lader, 17-delig acc.set, USB-adapter, tas, in CoolMbox

Maar het is steeds exact dezlfe schroefmachine, de DF333

Zo geldt dat voor alle machines van Makita.

Staat er een Z in dat is het een kale, met een J komt er een MBOX bij, etc

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:55
hanszelf Gebruiker

Ook bij de link naar onze koelblauwe vrienden kan je verschillende uitvoeringen kiezen, je ziet dan ook het typenummer veranderen van

Makita DF333DSAJ

naar

Makita DF333DZJ (zonder accu)

Beantwoorden

2 maart 2021 om 12:21

Hoi allen,

Even voor de volledigheid: de door ons aangeboden set is de DF333DNAJ. Deze set is speciaal voor ons samengesteld, vandaar dat deze elders niet terug te vinden is.

Het verschil tussen de DSAJ en de DNAJ: Bij de DSAJ ontvang je 1 extra accu. Maar bij ons ontvang je een Mbox nr. 2 (groter dan de nr. 1 van de DSAJ) en een combilader (geschikt voor CXT en LXT accu’s).

Beantwoorden

2 maart 2021 om 14:22
woetsie Gebruiker

Vreemd dat een makita set voor ibood is samengesteld aan de verandering van de de letters terwijl het niet bekend is.

Vraag mij af  hoe Makita hier tegen aan kijkt.

Ibood is geen officiële dealer en letters veranderen is toch weer anders in de samenstelling lijkt mij heel verwarrend en niet  vergelijkbaar als  niet bekend is. misleidend dat vind ik althans je koopt een set dan verwacht je namelijk wat er bij geleverd wordt en gaat vergelijken je vraagt je af is het wel degelijk een Makita op Ali staan er genoeg onder naam Makita maar is het werkelijk niet.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 15:00

Hoi woetsie,

Deze set is niet door ons bedacht, maar wordt enkel door ons verkocht. Dat is een wezenlijk verschil.

Op de website van Makita is de set ook aangemaakt (klik hier). Daar kun je ook gewoon doorklikken naar de PDF met een ‘Partdrawing’. Dit is dus een combinatieset die ook gewoon bij Makita bekend is.

En ja, dit is uiteraard een originele Makita.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 20:34
hanszelf Gebruiker

Woetsie: vaak ben je te bang.

Zoals eerder aangegeven: je kan de machine vergelijken op basis van de eerste tekens, alle extra letters zoals Z en J, R, T, P etc geven aan of er een MBOX bij zit, wel of geen accu, hoeveel accu’s en hoeveel Ah de accu’s hebben. en of er nog wat accesoires bij zitten (bijv schroefbits, slijpschijven een setje schuurbanden)

Is dus niets spannends of engs of illegaal of verdacht aan.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:09
rambagts Gebruiker

Dit ontvang je

1x Boor-/Schroefmachine DF333D
1x Combilader LXT/CXT DC18RE 198720-9
1x Accu BL1021B CXT 12V Max 2,0 Ah
1x M-box nr.2 / 821550-0

Dus met 1 Accu

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:03
elie.vdb Gebruiker

Moderator,

Is deze met klopboor functie?

Boren in steen en beton?

Dank u

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:44
BaffyK Gebruiker

Ben geen moderator, maar het antwoord is ‘Nee’. Dan hebben we het over een klop- boormachine.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:05
Moderator Jelle Moderator

Bedankt BaffyK, Nee Elie, die functie zit hier niet op.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:10
semsem1999 Gebruiker

Doet dit model van Makita ook mee met de gratis accu registratie actie van Makita zelf?

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:21
GijsBraakhuis Gebruiker

Dit model wel… iBood niet

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:28

Hoi semsem,

Gijs heeft helemaal gelijk, wij zijn geen deelnemende partner in accu-acties van Makita.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 14:27
woetsie Gebruiker

Deze vragen komen iedere keer weer terug het zelfde verhaal ibood kan het beste vermelden in de aanbieding dat alle acties die gaande zijn bij Makita uitgesloten zijn van deelname.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:53
luc14u24me Gebruiker

Ook ik vind over dit type van Makita niets op het internet, wat bizar is… Hoeveel is de koppel (Nm) waarde? Dat lijkt me essentiele informatie voor een schroefboormachine..

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:03
OhMyDoT Gebruiker
2 maart 2021 om 10:27

Hoi Luc,

De door ons aangeboden set is de DF333DNAJ. Deze set is speciaal voor ons samengesteld, vandaar dat deze elders niet terug te vinden is.
De koppel zacht/hard is 14 / 30 Nm.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:58
hanszelf Gebruiker

Zoeken op DF333D, zie mijn eerdere reactie

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:39
Sjoerdtt Gebruiker

Hallo

@moderator gaat het hier om

DF333DNAJ of de DSAJ want de dnaj is niet te vinden om de makita site

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:51
bweiland Gebruiker

Ik krijg haast het gevoel dat deze vraag zoveel mogelijk ontweken word.

Andere vragen krijgen een reactie behalve deze na mijn idee belangrijke vraag.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:43

Hoi Sjoerdtt en bweiland,

Naar mijn weten is dit gewoon de DNAJ. Maar dat ben ik nog even aan het dubbelchecken.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:57
hanszelf Gebruiker

Is exact dezelfde machine, zie mijn eerdere reactie

Beantwoorden

2 maart 2021 om 12:22

Hoi Sjoerdtt en bweiland,

De door ons aangeboden set is de DF333DNAJ. Deze set is speciaal voor ons samengesteld, vandaar dat deze elders niet terug te vinden is.

Het verschil tussen de DSAJ en de DNAJ: Bij de DSAJ ontvang je 1 extra accu. Maar bij ons ontvang je een Mbox nr. 2 (groter dan de nr. 1 van de DSAJ) en een combilader (geschikt voor CXT en LXT accu’s).

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:25
Alinathan1969 Gebruiker

Ik zie er misschien over maar heeft dit toestel ook een ingebouwd lampje?

Dank voor uw antwoord

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:35
indy1959 Gebruiker

Op foto nr. 5 staat er een lampje….

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:44

Dat klopt helemaal, Indy. Dat LEDje is ingebouwd in deze machine.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 12:30
Hans_RaR Gebruiker

Voor de professionele gebruiker die dit toestel dagelijks ter hand neemt is dit model wat ‘te licht’ vermoed ik, maar ik mag aannemen dat het voor een sporadische thuisgebruiker meer dan voldoende is, niet?

Mvg, H.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 12:34

Hoi Hans,

Zeker, als je thuis af en toe lichte boor- en schroefwerkzaamheden wilt uitvoeren, dan is dit een prima machine om te gebruiken.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 14:35
OhMyDoT Gebruiker

Ook voor de professional kan dit een prima boor zijn. Sommige werkzaamheden hebben niet de power nodig en het handzame formaat en gewicht kunnen dan erg welkom zijn

Beantwoorden

2 maart 2021 om 13:41
eduesselman Gebruiker

Beste Bas,

Worden bij dit pakket ook standaard schroef/boorbitjes meegeleverd of zijn de meeste bitjes compatibel met deze machine? Alvast bedankt

Beantwoorden

2 maart 2021 om 13:43

Hoi eduesselman,

Er worden geen bits en/of boren meegeleverd. Hij is inderdaad compatibel met de gangbare bits en boren.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 14:48
castortroy Gebruiker

Staat wel in de omschrijving, – Combilader – Boren en schroeven – Twee mechanische versnellingen! Slordig hoor!!!

Beantwoorden

2 maart 2021 om 14:52

Hoi castortroy,

Dat zijn twee functies van deze machine: je kunt er mee boren en mee schroeven.

Beantwoorden

9 maart 2021 om 21:36
patje1975 Gebruiker

hallo,

kan ik op deze set ook een bijvoorbeeld een BL1850 5Ah plaatsen ?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.