14 oktober 2021 om 00:00
iBOOD

Saeco Xelsis Volautomatische Espressomachine | SM7580/00

Saeco Xelsis Espressomachine

Koffie. De zwarte motor. 

Specificaties

Merk: Saeco
Type: Xelsis Volautomatische Espressomachine | SM7580/00
Garantie: 2 jaar

• Personaliseer je koffie
  • Maak 12 verschillende dranken
  • Bijzonder onderhoudsvriendelijk

Kenmerken

• Maalstanden: 12
  • Verstelbare tuithoogte: 75-148 mm
  • Type boiler: Boiler, roestvast staal
  • Melkoplossing: Latte Perfetto-technologie
  • Eenvoudig te reinigen en onderhouden: Compatibel met AquaClean-filter, Automatische reiniging van de beker
  • Type display: LCD
  • Aantal gebruikersprofielen: 6
  • Speciale functies: Optie voor gemalen koffie
  • Type beker: Melkreservoir

Aanpasbaar per drank

• Instelbare koffiesterkte
  • Instelbare inhoud van de kop
  • Instelbare temperatuur
  • Gebruikersprofielen
  • Instelbare koffiesmaak

Aanpassing

• Instellingen voor aromasterkte: 5
  • Aroma instellen vóór het zetten: Ja
  • Hoeveelheid koffie en melk: Instelbaar
  • Temperatuurstanden: 3
  • Moleninstellingen: 12
  • Gebruikersprofielen: 6

Andere functies

• Automatisch reinigen & begeleid ontkalken: Ja
  • Hoofdschakelaar AAN/UIT-knop: Ja
  • LED-verlicht waterreservoir: Ja
  • Afneembare zetgroep: Ja
  • Warmemelkfunctie: Ja
  • Snel opwarmende boiler: Ja

Duurzaamheid

• Energielabel: B-klasse*
  • Energieverbruik in stand-by: 0,5 W

Technische specificaties

• Waterres.: Toegang aan de voorkant
  • Compatibiliteit filter: AquaClean
  • Capaciteit bonenreservoir: 450 g
  • Land van herkomst: Italië
  • Afvalbak: Toegang aan de voorkant
  • Capaciteit koffiediklade: 14 porties
  • Capaciteit melkbeker: 0,6 l
  • Capaciteit waterreservoir: 1,7 l
  • Capaciteit lekbak: 500 ml

Afmetingen

• 283 x 489 x 393 mm

Dit ontvang je

• Espressomachine
  • Maatschepje
  • Tester voor waterhardheid
  • Reinigingsborsteltje
  • Smeermiddel voor de zetgroep
  • Melkreservoir
  • AquaClean-filter
14 oktober 2021 om 09:43
Ahvisser Gebruiker

Bij andere leveranciers geldt op dit moment een cashback voor dit type. Geldt dat ook voor deze espressomachine via iBood? Mvg

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 11:07
MCS.AndyP Gebruiker

Zelfde vraag van mezelf.  Cashback valid yes/no.

Heb intresse en cashback is doorslaggevend

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 11:29
woetsie Gebruiker

Ja dat klopt 100 euro cashback maar ga er maar vanuit dat ibood niet mee gaat en aangezien de prijs nog steeds lager blijft  ondanks de cashback bij de andere leveranciers. die alleen geselecteerd zijn door Philips alleen.

Laatste paar jaar is Philips toch al wat terughoudend met acties en vaak niet mee doen zoals btw actie of rond black friday cyber monday acties

De aanbieding op ibood goedkoper vindt je het niet  dit soort machines stijgen zelfs in prijs. ook zie het jaartal van op de markt zeg maar 2020 nieuw wordt weergegeven als 2021 terwijl het in 2020 op de markt kwam op dit moment zijn er haast geen nieuwe modellen voor dit jaar op de markt gekomen of verbeterd. maar dat is niet alleen bij Philips het geval, alles hangt samen met tekorten en corona.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 11:40
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Ahvisser, bij ons is de cashback actie niet geldig.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 13:48
Ahvisser Gebruiker

OK, dank je!

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 11:34
woetsie Gebruiker

Hier de link https://www.philips.nl/c-w/acties/koffie-koffiezetapparaten.html

Niet elke winkel uit de lijst dingt mee met de cashback actie op bovenstaand model

Saeco Xelsis Volautomatische Espressomachine | SM7580/00

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 12:19
erwianni Gebruiker

Ben zelf in bezit van de nieuwste uitvoering en deze werkt perfect alleen bijzonder onderhoudsvriendelijk is zwaar overtrokken.

Zowel de zetgroep als de ruimte waarin deze geplaatst is moet wekelijks grondig worden schoon gemaakt wat je dus niet even in 5 minuten doet.

De lekbak is een slede onder het apparaat welke als deze vol is vrijwel niet zonder knoeien leeggegooid kan worden, ook al staat de machine naast de wasbak.

Maar deze reactie slechts gericht op de onderhoudsvriendelijkheid, verder een uitstekende machine met de nodige koffievarianten.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 12:44
netreeBtreboR Gebruiker

Ik heb deze machine 2 maanden geleden via iBOOD – tegen dezelfde prijs – aangeschaft. We gebruiken hem met meerdere personen en iedereen is er enthousiast over. Grootste “probleem” is dat – als je niet thuis bent in bonenselectie – dat het een ware kunst is om een Barista te worden. Maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.

Echt onderhoudsvriendelijk is ie zeker niet, ik ga hierin helemaal mee met Erwianni hierboven, en dat geldt zeker ook voor de lekbak. Maar dat doe je maar één keer fout hoor, geloof me.

Maar met de prijs van de machine alleen ben je er niet hoor! Er komt voor het onderhoud nog heel wat meer kijken dan alleen het schoonmaken van de diverse onderdelen. Daarvoor heb je specifieke Philips schoonmaakproducten nodig en die zijn zeker niet goedkoop. Ook het waterfilter is een duur ding, en zonder dat filter – dat gemiddeld drie tot vier maande mee gaat – werkt de machine niet en/of de koffie krijgt een mindere smaak. Het zou érg fijn zijn als iBOOD ook juist dié artikelen tegen scherpe prijzen zou aanbieden.

Maar ondanks deze toch wel aanwezige bezwaren is € 699 een mooie prijs voor deze eyecatcher in de keuken en de diverse smaken koffie zijn gewoon heerlijk en leuk om uit te proberen. Ik zou dit product zeker aanbevelen en nee, ik heb geen contract met Philips om hun waar te promoten

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 12:57
Olaf Gebruiker

Waarom zou je vastzitten aan specifieke Philips schoonmaak producten? Ontkalken en ontvetten kan van elk merk. En ik heb al jaren geen filter meer in mijn machine, kan niet zeggen dat ik het proef (maar dat kan ook aan mij liggen)

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 13:12
netreeBtreboR Gebruiker

Misschien heb je gedeeltelijk wel gelijk. Misschien ben ik te behoudend om de garantie mis te lopen mocht het fout gaan zonder het onderhoud met de “voorgeschreven” middelen. Ik weet niet of er een “zwarte doos” in de machine zit die iets  registreert.

Van het waterfilter weet ik dat je het een paar centen goedkoper kunt vinden als je goed Googled. Maar of die filters goed passen en/of dezelfde werking hebben weet ik niet, ik lees daar zowel positieve als negatieve reviews over. Dat vermeende voordeel streep ik weg tegen de bezwaren die ik heb om de machine niet juist te onderhouden. Ik kan daar goed mee leven, maar dat moet iedereen uiteraard  voor zichzelf uitmaken is mijn mening.

Beantwoorden

15 oktober 2021 om 00:01
digimaxi Gebruiker

waterfilter kun je beter niet een bmerk gebruiken, die laten over het algemeen meer koolstof los en verkort juist je levensduur van de boiler en pomp.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 13:15
marcogorter Gebruiker

Ik heb de SM 7680 hier 3 jaar geleden besteld. (vrijwel identiek, vermoed alleen iets ander display)

Heel prettig apparaat om te bedienen en erg lekkere koffie. Per persoon is ieder type koffie naar wens in te stellen, ook het schuim, de melk etc. allemaal naar wens in te stellen en op te slaan onder je naam.

Het schoonmaaksysteem met stoom voor het melkslangetje werkt heel goed! (en is een must binnen ons huishouden)

De lekbak is idd wel een balanceer act. Zit ie te vol dan gaat het er snel overheen met leeggooien.

Wat mij betreft een absolute aanrader!

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 14:19
gsroet Gebruiker

Wordt volgens mij al meer dan een half jaar tegen 699 aangeboden. Wanneer komt de echte iBOOD deal nu voor 579

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 17:52
Moderator Paul Moderator

Dat is nogal een verschil zeg! Terwijl onze dealprijs al de laagste is die je momenteel kunt vinden. 
Volgens mij probeer je ons uit te (koffie)melken. :)

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 23:51
digimaxi Gebruiker

best een lap geld voor koffie, voor 250 euro koop je al een goede delonghi en voor 100 euro meer heb je een model met melkkan, persoonlijk vind ik de handmatige stoompijpjes veel beter kun je ook latte art maken en zelf je schuimdikte bepalen, ecam 22110 is bv een erg fijne met ruim genoeg instellingen daar heb je geen display voor nodig.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.