Het beeld? Crystalhelder.
Merk: Samsung
Type: 65" Crystal 4K UHD TV UE65AU7170UXXN (2021 Benelux)
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Display
Video
Audio
Smart Service
Convergence
Game feature
Tuner/broadcasting
Connectiviteit
ECO
Fysieke kenmerken
Dit ontvang je
HDMI 2.1 is wat ik tegenkom. 50 hz indd maar kan ook niet anders voor dit geld.
ja dan zit je gelijk in de 1500 prijs klasse..
@Ma023: Voor dit geld kun je inderdaad moeilijk de nieuwste features verwachten. Alleen ik vind het netter als de volledige specificaties worden vermeld. Dat dient Samsung gewoon te vermelden als ze de tekst aanleveren. Er zijn (te)veel mensen die zich zonder te verdiepen werpen op een aanbieding en daardoor zich later mogelijk bekocht voelen.
Bij OLED TVs staat er vaak bij dat het OLED TVs zijn.
Als iets een verkoopargument is wordt het echt wel gemeld. Vragen over 100Hz is zinloos in deze prijsklasse als het er niet bij staat
Heeft deze TV Airplay ingebouwd? Kan het nergens terugvinden bij dit model.
Als ik naar de specificaties van een TV kijk dan wil ik 1 ding direct weten 100 Hz of niet, het staat er bij ibood nooit in, hoe moeilijk kan het zijn, zet er gewoon eerlijk in dat het een 50 Hz is.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze de specificaties gewoon kopiëren van de fabrikant, en dat die het zelf ook niet vermeldt. Waarvan akte.
Niet alles is een complot om jou voor de gek te houden.
Inderdaad ja. Is ook altijd het eerste waar ik naar kijk. Ibood is vaak goed om die ofwel niet te vermelden, of dit ergens diep verborgen in de specificaties weg te moffelen.
Goedemorgen henrisch,
Helaas zijn de meeste fabrikanten gestopt met het aanleveren van die informatie en daarom staat het er standaard meestal niet meer bij. Gelukkig hebben we hier wel een forum met zeer behulpzame moderators en andere iBOOD’ers die dit graag voor jullie uitzoeken :-)
Je zou zelf wel eens wat kritischer mogen zijn
U
Vanaf dat de ps5 is uitgekomen zit ik dagelijks online/ofline te gamen op een meer dan 10 jaar oude Samsung. Nog nooit, maar dan werkelijk nog nooit heb ik problemen gehad dat ik geen HDMI 2.1 zou hebben, of mijn tv maar 50/60 HZ aan kan.
Geen problemen nee, met een oude Volvo geraak je ook op je werk, maar met een Ferrari is dat net weer een heel stuk aangenamer.
Behalve de verkeersdrempels
@GoDoFuNReaL
Behalve als je meer dan twee boterhammen wilt meenemen.
Goedemorgen Niek!
Hebben jullie ook grotere modellen?
Goedemorgen Miikeyy,
Momenteel niet!
Dus alleen 65″?? Wist je dat er verschillende formaten beschikbaar zijn? Waarom zijn die hier niet beschikbaar dan????
omdat iBOOD beperkte aanbiedingen heeft en geen reguliere webwinkel is met keuze uit alle tv’s die je maar wilt.
Je kan altijd onze inkopers tippen als je graag een ander formaat langs ziet komen.
Je kunt verschillende formaten van dit type tv inkopen? Waarom slechts 1 formaat?
Kan alleen aantal selecteren. Niet de grootte.
Goedemorgen Miikeyy,
Hij is ook maar in één formaat beschikbaar.
Kan google stadia hier opgezet worden? Op mijn tv vind ik de app niet. Is wel al model van samsung van 6 jaar oud…
Goedemorgen wimais,
Begin januari kwam het nieuws naar buiten dat Samsung bezig is Google Stadia naar de tv’s gaat brengen, dus ik vermoed dat dit er nog aan komt. Misschien zijn er forummers die hier meer van weten.
Als Google stadia een “losse”app is kan je hem installeren. Dacht dat google stadia via chromecast ging…
Is deze geschikt voor een extra platte muurbeugel? Ik kan geen goed fotos van de achterkant vinden.
Goedemorgen ymoona,
Het is een hele dunne tv, dus hij zou daar geschikt voor moeten zijn. Vaak wordt dit bij de muurbeugels ook wel aangegeven voor welke tv’s ze geschikt zijn.
Kabels worden er niet recht van achter ingestoken maar zijdelings….plat tegen de muur moet dus kunnen…..
Toch bijzonder dat mensen hier nog denken dat ze voor dit geld een 65 inch scherm kunnen krijgen voor 599 euro. Kom op zeg dat gaat toch niet.
Bedoel 100hz 65 inch voor dit bedrag. Droom verder.
Op 2 maart 2020 heb ik hier op Ibood een Samsung 65″ 4K UHD 100 Hz Native UE65RU8000 gekocht voor 699€.
Zo ondenkbaar lijkt het mij dan toch niet.
Geef mij maar mijn “oudere” plasma van pansonic veel zachter en computerspelletjes spelen kan je nog altijd op een pc monitor
Die wordt hier niet aangeboden, maar je kunt altijd de inkopers van iBOOD tippen ;o))
*knip*
Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Lijkt mij een prima TV voor deze prijs. Top…. :)
Heb interesse maar kan ik de Tv vlaanderen app plaatsen op deze smart Tv , ik heb namelijk een abonnement bij Tv Vlaanderen en speel momenteel op een ouder model van Samsung
waarop ik de Tv vlaanderen app destijds kon zetten
Ja hoor, je kunt handmatig apps toevoegen….
Waarom heeft iedereen altijd zo’n hoge pet op van Apple oortjes. Ik heb ze beluisterd, maar ik vind het geluid (waar het toch uiteindelijk om gaat) wel goed, maar niet dat je zegt wauw… Ik moest laatst ook op zoek naar nieuwe oortjes en ben na veel research uitgekomen bij de Soundcore Liberty 3 PRO. Deze zijn in Nederland alleen te koop nij amazone, maar ik heb ze rechtstreeks bij de leverancier uit Duitsland besteld. Als je deze beluisterd dan heb je pas een Wauw gevoel… en je voelt ze nagenoeg niet zitten en ze hebben anc.
Je hebt in n ander forum gepost……
Omdat veel mensen denken dat met geld smijten voldoende is. Nadenken is niet meer nodig.
Ik zie het niet in de specificaties staan, alleen dit betreft volgens mij een 50hz scherm met HDMI 2.0?
Voor de huidige consoles (Xbox Series S & X en PS5) is HDMI 2.1 en 100hz wel wenselijk.