22 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Petrol Industries Grofgebreid Vest

Petrol Industries Grofgebreid Vest

Smeltend rubber op het asfalt en onbeperkte vrijheid. Is dat wat je wil? Dan is Petrol jouw merk en gaat dit warme vest per direct je winkelwagen in.

Specificaties

Merk: Petrol Industries
Type: Knitwear Collar | M-3010-KWC216
Voor: Heren

• Kriebelt niet en ademt wel
  • Mooie ribgebreide afgewerking
  • Met handige steekzakken en artwork op de borst

Kenmerken

• Samenstelling: 100% katoen
  • Grofgebreid
  • Gemêleerd
  • Opstaande kraag
  • Goede kwaliteit ritssluiting
  • Het model is 185 cm en draagt maat L

(i) Check de maattabel voor jouw maat. Twijfel je tussen twee maten? Kies dan de grootste maat.

22 januari 2022 om 11:41
Berkel2 Gebruiker

Fijn zo’n aanbieding waarvan bijna niets leverbaar is!

Beantwoorden

22 januari 2022 om 11:45
Emootje Gebruiker

Inderdaad. Wat een slechte deal, iBood. XXL al uitverkocht, hoeveel hadden jullie er ingekocht, 3?

Komen die nog? Wel zo eerlijk naar je klanten, het is tenslotte geen flashdeal of hunt.

Beantwoorden

22 januari 2022 om 15:06
Schredder Gebruiker

Onzin. Lekker makkelijk om iBood de schuld te geven nadat de deal ruim 11 uur online is. Typisch hollands klaagzang en vingertje wijzen. Kijk vooral naar jezelf! Patrol is een goed merk wat hier vaker voorbij komt,  kwaliteit is top en de maten komen per kledingstuk overeen dus bestellen is heel makkelijk voor de personen die graag goed passende kleding wil hebben.

Beantwoorden

22 januari 2022 om 19:01
Berkel2 Gebruiker

Dit bericht kan inderdaad zo de shredder in want de beredenatie raakt kant nog wal.

Beantwoorden

22 januari 2022 om 20:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Berkel2,

Bij deals kan het snel gaan en zoals al aangegeven wordt, komen nieuwe deals ’s nachts om 0:00 uur online. Mocht je hem graag nog eens voorbij zien komen dan kun je altijd de inkopers tippen.

Beantwoorden

22 januari 2022 om 23:30
Schredder Gebruiker

Lui en te langzaam. Beter?

Beantwoorden

22 januari 2022 om 12:48
Rudelo Gebruiker

Vergelijk even met webshop van Petrol zelf

Beantwoorden

22 januari 2022 om 14:22
Berkel2 Gebruiker

Ja, en??

Beantwoorden

22 januari 2022 om 22:45
Rudelo Gebruiker

Heb er 2 dezelfde kunnen bestellen voor 69€, dus voorradig en maar paar euro uiteindelijk meer…dus als je het perse nog moest hebben, kon het daar

Beantwoorden

25 januari 2022 om 19:06
Guidoven Gebruiker

Heb de trui inmiddels ontvangen maar lijkt niet eens op die is afgebeeld?  Heeft iedereen dat of niet?

Beantwoorden

25 januari 2022 om 20:11
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Guidoven,

Dat lijkt me niet de bedoeling! Zou je via Mijn iBOOD een er-is-iets-mis-melding willen aanmaken? Dan heeft de klantenservice alles bij de hand om je te helpen.

Beantwoorden

26 januari 2022 om 15:20
R.Jongejan Gebruiker

Ook hier is hij anders dan omschreven er zit geen artwork op de borst en geen handige steekzakken.

Beantwoorden

26 januari 2022 om 16:18
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi R.Jongejan, dat is erg vervelend. Ik heb dit direct intern doorgegeven zodat naar deze situatie gekeken kan worden. Zoals mijn collega Lisa hierboven aangeeft kun je alvast een melding maken in je Mijn iBOOD omgeving!

Beantwoorden

31 januari 2022 om 19:41
LoveMeBack Gebruiker

Voor wat t waard is. Heb de grijze en zwarte kleur besteld. De grijze vest is een ander model dan de zwarte. De grijze vest is wat zwaarder en dikker. Ook is de pasvorm anders. Retour dus. De zwarte vest is precies wat ik zoek. Fijner van stof, sluit goed aan op het lichaam. Kortom een mooie deal.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.