23 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Braun Silk Expert Pro 5 IPL Ontharingssysteem | PL5014

Silk Expert Pro 5 Ontharingssysteem

Zeg maar dag winterdonsje!

Specificaties

Merk: Braun
Type: Silk Expert Pro 5 ontharingssysteem | PL5014
Garantie: 2 jaar

• Superveilig IPL-systeem
  • Past zich aan je huidstint aan
  • Onthaar je onderbenen in 5 minuten

Kenmerken

• Batterijen: Geen batterijen of opladen vereist. Verbind het apparaat en begin met de behandeling.
  • 3 comfortmodi: De milde en extra milde modus verlaagt het energieniveau voor beginners of gevoelige zones.

Dit ontvang je

• Silk-expert Pro 5
  • Venus Extra Smooth scheermesje
  • Transformator inclusief snoer en stekker
  • Etui met rits
23 januari 2022 om 07:38
Horloge2007 Gebruiker

Is hierbij de actie 100 dagen proberen van toepassing?

Beantwoorden

23 januari 2022 om 08:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Horloge2007,

Op de website van Braun wordt niks aangegeven over zo’n actie, dus dit zal niet van toepassing zijn.

Beantwoorden

23 januari 2022 om 08:04
Horloge2007 Gebruiker
23 januari 2022 om 08:23
Boefus Gebruiker

Goeie vraag! Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik lees even mee….

Beantwoorden

23 januari 2022 om 08:27
Moderator Niek Moderator

Die had ik inderdaad niet gezien. Ik ga navragen of deze daarvoor in aanmerking komt.

Beantwoorden

23 januari 2022 om 08:38
wbree Gebruiker

Dan maar hopen dat het geen parallelimport is want dan gaat het feest niet door.

Beantwoorden

23 januari 2022 om 10:38
Moderator Niek Moderator

Deze deal komt daar niet voor in aanmerking.

Beantwoorden

23 januari 2022 om 08:43
Joindry Gebruiker

Wij hebben deze gekocht een jaar geleden en zijn er best tevreden van.

Laat je niet bedotten door de ‘gevoelige’ modus. Ik heb die initieel gebruikt als man voor nek, schouders en rug. Als je wat dikkere haren hebt, heeft de lichte modus geen zin. Doet niks (buiten pijn) Die modus werkt alleen voor de dunne, sterk gekleurde haartjes.

Ik kan je verzekeren als je zapt dicht tegen een zenuwrijk gebied, weet je hoe laat het is. Pijnlijker dan epileren wat mij betreft. Maar het werkt wel. Je huis ruikt naar verbrand haar achteraf, wat onoverkomelijk is, maar op voorhand toch best een raam openzetten. Wees zeker dat je op voorhand glad geschoren bent ook, anders is er nog meer haar om te verbranden. (huid behandelen met aftersun achteraf is wel aan te raden)

Ik gebruik hem nu één keer na iedere kappersbeurt en mijn nek blijft zo goed als proper. (dat heeft een sessie of 6 gevraagd eer het in deze toestand kwam)

O als laatste, het stimuleert ook de sadistischte trekken van mijn wederhelft. Eerste keer dat ze mijn nek moest behandelen was ze héél voorzichtig. Tegenwoordig doet ze het met de glimlach… Een gewaarschuwd man…

Beantwoorden

23 januari 2022 om 19:11
Moderator Maartje Moderator

Hoi Joindry! Bedankt voor het delen van jouw ervaring met dit product!

Beantwoorden

23 januari 2022 om 18:59
guidoweb5 Gebruiker

Kan je deze ook op je treiter zetten?

Beantwoorden

23 januari 2022 om 19:09
Moderator Maartje Moderator

Hoi guidoweb5. De delen van het lichaam die door braun zelf genoemd worden zijn: gezicht, de bikinizone, oksels, borst, rug, armen, buik en benen.

Beantwoorden

23 januari 2022 om 19:41
YannicVanHoeymissen Gebruiker

I like this product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.