In huis moet er wel eens gemaakt of in elkaar gezet worden, en daar is deze allround boor-/schroefmachine van Makita het uitgelezen gereedschap voor.
Merk: Makita
Type: 18 V Boor-/Schroefmachine | 2x 1.5 Ah | DDF453SYX4
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Technische gegevens
Afnetingen & gewicht
Dit ontvang je
Inderdaad ja. Reacties uitzetten in de app is een beetje vaag. Waarom mogen we niet attenderen dat het elders goedkoper is?
Goedemiddag,
Voor app only deals wordt helaas geen forum aangemaakt.
Boormachine.
Kun je mee boooren.
Samsung s22 kun je mee hooooren
Al dan niet bewust of onbewust, is daar is geen “Praar mee knop” en dit moest toch echt even van zijn hart. Is toch een verschil van 60 euro met bol.com
*praat mee
Zeuren is, niets anders, het en ook nog aan het verkeerde adres. Ga je bij de bakker ook klagen omdat de slager je niet bevalt?
*knip*
Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Je ontvangt daar één accu minder.
*knip*
Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Je ontvangt daar één accu minder.
Inderdaad iets goedkoper, maar je krijgt volgens mij een accu minder.
En niet te vergeten, maar 1 accu meegeleverd in plaats van twee accu’s die hier word aangeboden.
De 2 accu’s zijn 1,5 Ah. Bij andere sites zie ik 5.0 Ah. Is de boormachine dan minder krachtig of is accu dan sneller leeg?
Accu is veel sneller leeg. Vermogen is hetzelfde.
Zijn die even duur dan? Ik kan die met 5.0Ah niet vinden namelijk
Dit lijkt me een goede aanbieding, met een ‘maar’. Er zijn hier sommigen geweest die de Makita aanbieidingen bekritiseerden voor het niet meeleveren van een accu. Nu zij er 2 accu’s bij die gepast zijn voor een boormachientje, dat weinig verbruikt.
Doch het idee is dat je dezelfde accu’s gebruikt voor een aantal andere machines die veel meer verbruiken, bijvb een heggeschaar, een zaag, graskantmaaier, etc… En dan is een batterij met hogere capaciteit een voordeel. Dus ja, ik begrijp de aanbieding wel, komt tegemoet een de wensen van sommigen. Maar of die wensen goed doordacht waren, neen…
Noot: de oplader is de zogenaamde normale oplader. Er bestaat ook een extra snelle. De normale is perfect voor privaat gebruikt, die is nog steeds vrij vlug en volledig geluidloos. De snellader maakt een zeer irritant geluid want die moet actief koelen, de accu’s gaan minder lang mee door de stress van het laden. Enkel aangewezen voor professioneel gebruik waar lawaai en vervanging van accu’s ondergeschikt zijn.
Tegenover het nadeel van een accu met een laag Ah, want moet eerder vervangen worden, is het voordeel dat zo’n accu ook in gewicht lager is dan een ‘zwaardere accu. Dat maakt de boor-schroefmachine handzamer in gebruik. En een 1,5 Ah accu is ook sneller weer vol dan een accu met 4 of 5 Ah.
Ik heb deze machine nu een paar jaar. Ook met de 1.5a accu’s. Alleen gekocht in koffer en voor een stuk meer geld. Geweldige machine, heb hier echt enorm veel mee geschroefd en geboord. Absurd veel zelfs, voor een thuisgebruiker. Complete hardhouten vlondervloer van de kapschuur van 8.5*3.5m, alle gipsplaten van plafonds en wanden van de zolder, en veel kleine klusjes. Eigenlijk kan ik zelfs zeggen dat ik deze machine het meest heb gebruikt (en waardeer) van al mijn gereedschap. En ik heb echt gigantisch veel gereedschap van diverse merken, dus dat zegt wel wat. Aanrader dus, zeker voor deze prijs
Hoe vaak heb je ‘m opgeladen?
minimaal 1x
Een reactie op de Samsung s22. Hier goedkoper!
https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy-s22-5g-128gb-phantom-black/9300000071576081?referrer=socialshare_pdp_androidapp