Van de prijs alleen al worden we helemaal Zen.
Merk: Asus
Type: 14" Zenbook 14 OLED Laptop | UX5401EA-L7106W (QWERTY toetsenbord)
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Display
Netwerk en communicatie
I/O-poorten
Batterij
Militair niveau
Fysieke kenmerken
Hi hobbix, ik ga dit even checken!
Dit is een laptop
Dat klopt als een bus!
vraag gaat over de volgende aanbieding. Sorry
Jammer dat er geen dedicated videokaart in zit anders was het een hele leuke deal geweest.
*knip*
Edited by: Lisa
Reclame maken voor andere websites of producten is niet toegestaan
Dat is een laptop met toch wel andere specificaties hoor. Pixel dichtheid is hoger en met Intel processor.
Misschien een eGPU (externe GPU/videokaart) overwegen? Desktop video prestaties waar je het nodig hebt, anders gewoon een lekker snelle laptop voor onderweg.
Voor de mensen die dit niks zegt: een eGPU is een externe videokaart. De behuizing van de eGPU bevat simpelweg een desktop videokaart (een mooie tweedehandse bijvoorbeeld), is daarmee altijd te upgraden naar een snellere/betere videokaart en middels de Thunderbolt aansluiting, kan deze laptop er gebruik van maken alsof de kaart in je laptop zit. En zo heel groot zijn die behuizingen niet. Kost een paar 100 euro, maar kun je gewoon bij je houden wanneer je je laptop weer eens upgraded.
Het staat voor mij als een paal boven water dat de laptop, die paalbovenwater bij BOL heeft besteld, totaal andere specificaties heeft. Dit is een vergelijking van appels met peren…
In de product foto staat 550 nits. In de beschrijving en specs 400. Wat is het nu? Lekker misleidend
Ik lees 550 in de specs, en in de omschrijving wordt als vergelijking gemeld dat 172 nits OLED overeenkomt met 400 nits. Nergens wordt vermeld dat deze laptop (slechts) 400 nits heeft.
Display
14,0 inch, 2.8K (2880 x 1800) OLED 16:10 aspect ratio
0.2ms responstijd
90Hz refresh rate
Resolutie: 2.880 x 1.800 pixels
550nits HDR peak brightness
DCI-P3: 100%, 1,000,000:1,
VESA CERTIFIED Display HDR True Black 500
1.07 miljard kleuren
Glossy display
70% minder schadelijk blauw licht, SGS Eye Care Display,
Screen-to-body ratio: 92%
Hi litotes, het gaat hier om 550 nits.
Ik probeer iets te bestellen, maar de betaling met een (2 verschillende geprobeerd) creditcard mislukt steeds. Is er misschien storing met betalingen?
Goedemorgen Capa,
Er is momenteel geen storing bekend. Is het wellicht inmiddels gelukt?
Nee, helaas nog niet.
ik heb ook problemen ondervonden met betalen via credit card
Bedankt, ik ga het even doorgeven.
Het is nu opgelost, excuses voor het ongemak!
Op diverse websites, inclusief die van de leverancier, staat dat dit midelnummer een 10e generatie Intel processor heeft (1065). Op de foto van Ibood staat 11e generatie (1165). Wat is juist?
Hi. Is dit een touch screen?
Hi Luuk, nee deze Asus OLED Zenbook beschikt niet over een touchscreen.
Een OLED scherm is op zich heel mooi, maar het lijkt me eerlijk gezegd minder geschikt voor een laptop. Want OLED schermen staan er ook om bekend dat statische beeld-elementen na wat langere tijd kunnen “inbranden” (retentie). Dan zie je (na een jaartje gebruik) dus altijd, ook bij een fullscreen video, permanent een vage “afdruk” van je taakbalk-ikoontjes in het scherm staan. Of heeft ASUS hier een speciale techniek toegepast om dit welbekende probleem te voorkomen? Dan hoor ik het graag!
Hi alweer-een-henk, ik snap je zorgen volledig. Ik kan je gelukkig gerust stellen. ASUS heeft hier recent nog een artikel aan gewijd op hun website. Zie hier voor het complete artikel De strekking: elke X minuten verspringt de weergave met één pixel. Daarnaast worden statische elementen automatisch minder fel verlicht en maakt ASUS gebruik ASUS OLED-Care. De instellingen behorende bij ASUS OLED Care staan automatisch al aan, dus je hoeft daar zelf niks voor te doen!
Helaas is dit een ouder model, maar ik heb het nieuwe model en ik kan deze dan ook aanraden. Echt een fantastische laptop met een prachtig scherm.
bij de specificaties op de deal-pagina staat “Luidspreker A/B: Ja” Maar ik zie nergens dat je die ook afzonderlijk (op de voorkant van de versterker) kunt bedienen of moet dat via een app?