Geen krokodillentranen om deze heerlijk zachte T-shirts van Lacoste.
Merk: Lacoste
Type: Basic T-shirt met V-hals of Ronde hals | TH3321 of TH3374
Aantal: 6 stuks
(i) Sommige shirts hebben in plaats van een krokodil patch een gestikt label met de Lacoste krokodil erop. De shirts worden assorti geleverd, dus het is even afwachten welke je ontvangt. Met patch, of gestikt label dus.
Ronde hals
V-hals
(i) Check de maattabel voor de juiste maatkeuze.
Als je goed kijkt bij bestellen dan zie bij kleuren deze optie voor mixed kleuren.
Wat DikkieDick52 zegt klopt! Is het inmiddels gelukt, LeukSpul1?
Heb deze in een eerdere deal gekocht. Slechtste iBood aankoop ooit. T-shirts zijn gemaakt van 1 gr/m2 stof, zo dun. Hebben ook (daardoor ?) een rare pasvorm. Alan Red, FotL zijn allemaal een stuk beter.
Hi Teratull, jammer dat je geen fijne ervaring hebt gehad met de Lacoste shirts. Ik ga je feedback doorgeven. Wellicht dat de Alan Red of Fruit of the Loom shirts binnenkort weer voor je voorbij komen!
Ten eerste het gaat maar tot maat XXL, 3XL kan of zelfs 4XL kan je niet aanvinken…???? Als ik dat zo lees van andere gebruikers, zeker niet aan te raden, van slechte kwaliteit!
Hi ManuelfrBE, helaas hebben we maat 3XL of 4XL niet beschikbaar. Verder hebben we voor deze deal in het verleden niet meer klachten gekregen dan bij andere deals.
De kraag lubbert heel snel.. zeeman kwaliteit.
Ik koop al mijn witte ondershirts bij de Zeeman. Juist super goede kwaliteit daar, zeker voor de prijs. Moet je eens proberen;)
Mijn ervaring is prima een heerlijk soepel zittend T shirt blijft ook mooi.
Vorige keer gekocht en ik vond de kwaliteit inderdaad heel erg tegenvallen (slordige/scheve stiksels en uitlubberen van de kraag). Ze liggen in de doos met ‘kluskleding’ bij mij. :-)
Weer geen 8 en 9… (ze vallen ook nog niet een maat kleiner)
ook eerder aangekocht, maar mag niet de naam LaCosta dragen, kwaliteit zeer matig
Kun je ook mixed bestellen?