22 januari 2023 om 00:00
iBOOD

7x Muchachomalo Boxershort | Heren

7x Muchachomalo Boxershort

Luchtig en zacht comfort in de vorm van zeven heerlijke boxers van het kleurrijke merk Muchachomalo.

Specificaties

Merk: Muchachomalo
Soort: Boxershorts Hello Sunshine | Heren
Aantal: 7 stuks
Voor: Heren

• Zacht en ademend
  • Extra zachte elastische tailleband
  • Platte naden en fijne pasvorm

Kenmerken

• Materiaal: 95% katoen, 5% elastaan
  • Kwaliteit van het katoen: 170 g/m²
  • Flatlocknaden

Onderhoud

• Wassen op 30 °C
  • Niet in de droger
  • Strijkijzer bij max. 150 °C
22 januari 2023 om 08:44
Stefaan99 Gebruiker

Volgens deze pagina zouden productcodes beginnend met 1010 gemaakt zijn van katoen van 210gr: https://www.boxers.nl/blog/muchachomalo-210-gram-en-light-cotton-wat-is-het-verschil.

Welke informatie is correct?

Beantwoorden

22 januari 2023 om 11:28
jvwezel Gebruiker

Volgens de Muchachomalo site zijn alleen de 1010-495 en 1010-471 gemaakt van 210gr katoen.

Beantwoorden

22 januari 2023 om 13:04
Daniel_Rodriguez Gebruiker

Waarom kan je deze enkel laten verzenden naar Nederland?

Beantwoorden

22 januari 2023 om 13:39
Moderator Paul Moderator

Ook naar België als je onze Belgische website gebruikt. :)

Beantwoorden

22 januari 2023 om 13:41
ixl85 Gebruiker

Hoe is de maatvoering? Ik heb normaal maat M, maar zit niet ver van een L af. Zou zonde zijn als ik ze moet terugsturen.

Beantwoorden

22 januari 2023 om 14:52
jay-kay Gebruiker

Blijf het vreemd vinden, telkens als ik wil toeslaan is de 3XL als eerste uitverkocht. Wordt er standaard heel weinig van ingekocht of heeft iedereen net als ik een grote kont?

Beantwoorden

22 januari 2023 om 22:05
Moderator Paul Moderator

Van de minder reguliere maten (extra groot, extra klein) worden door fabrikanten kleinere aantallen geproduceerd. Dat heeft echter wel tot gevolg dat de beschikbare stuks sneller uitverkocht raken bij een leverancier. En dan kan iBOOD er ook minder van inkopen. Het is jammer dat je deze deal niet hebt kunnen scoren in de door jou gewenste maat.

Beantwoorden

22 januari 2023 om 17:43
reinbo Gebruiker

Beste Ibood, de kleur codes zijn voor mij onbekend. Willen jullie duidelijk aangeven wat de codes betekenen?

Mvg

Beantwoorden

22 januari 2023 om 19:32
Joostvbdj Gebruiker

Op de afbeeldingen staan de codes.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.