Aannemersbedrijf Klopboor en Co. is er klaar voor. Nu jij nog!
Merk: Makita
Type: Combi Kit DLX2131ZJ | Klopboormachine (DHP482) & Slagschroevendraaier (DTD152)
Garantie: 2 jaar
(i) De set wordt geleverd zonder accu en lader.
Kenmerken Klopboormachine DHP482
Technische informatie Klopboormachine DHP482
Kenmerken Slagschroevendraaier DTD152
Technische informatie Slagschroevendraaier DTD152
Afmetingen en gewicht Slagschroevendraaier DTD152
Dit ontvang je
Ik wel…
Ik ook !
Same
Ik vind het vooral verneukeratief dat in de mailing niet gezegd wordt dat het zonder accu is. Maar als je al Makita-spul hebt, is dit prima, toch? Volgens mij wel een prima deal.
zat accu’s. Goeie deal!
Net gekocht. Heb de tuinmachines 18v van makita en een hoop batterijen. Perfecte deal voor mij.
Hi Grrrrrene, in de nieuwsbrief is helaas maar beperkt plaats voor tekst. Daarom wordt alles gespecificeerd in de dealomschrijving :-)
Goed om te horen, Arjan59 en rli!
Dat zal best Youri, maar jullie mogen er niet vanuit gaan dat iemand al accu’s heeft. Daarom moet het in één oogopslag duidelijk zijn dat dit een verkoop betreft ZONDER accu’s.
En laten we eerlijk zijn: ibood blinkt nou niet uit in het altijd geven van accurate omschrijvingen en afbeeldingen.
Hi Luukikkert, het is niet mogelijk om in de nieuwsbrief af te rekenen, dus wij vermelden het wel duidelijk wanneer de aankoop daadwerkelijk gedaan gaat worden. Dat er hier weleens wat fout gaat, daar heb je zeker gelijk in. Voor deze deal gaat die vlieger echter niet op :-)
Op het plaatje in de mail zie je toch duidelijk twee machines zonder accu met een box op de achtergrond. Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
zo duidelijk vind ik het plaatje niet. Hangt natuurlijk ook af op welk device je het bekijkt en hoe goed je ogen zijn. En doorgaans is het gebruikelijk dat bij dergelijke apparaten wel een accu wordt geleverd.
Maar prima als er nog extra op geattendeerd wordt bij het afrekenen.
Prima setje.
Hi everyone!
Is there a place for the batteries and the charger in the box that comes with?
Thanks
Yes there is!
Jammer dat er idd geen accus bij zitten en je ze niet ook gelijk kan bijbestellen. Want moet ik dan elders gaan shoppen voor een lxt of een g accu van 18v?
Hi Hallie, bij deze deal is het bijbestellen van accu’s inderdaad niet mogelijk. Wellicht dat deze snel weer voorbij komen!
Maar kunt u mij dan ieder geval helpen naar welke accus ik moet zoeken?
Ik zie namelijk dat er 2 soorten 18v’s zijn, de de 18V LXT en de 18V G accus.
Alvast bedankt!
deze set werkt met LXT accus
Welke accu’s zijn voor deze machines geschikt?
18V/5AH
Dat klopt!
Ik zie op de machine zelf de Letters LXT staan (bij de voet).
Alle Makita machines uit de LXT serie passen alle accu’s van de LXT platform, de G serie past niet, de AH maakt niet uit doe je langer met een accu tot max 6.0 AH 18 volt verkrijgbaar.
En set met snellader + 1 accu 18 volt 5.0 AH ben je €134,95 ongeveer kwijt bij Combitools, met deze deal kom je op €244,90 ex verzendkosten.
Anders online uitzoeken wat voordeliger is als complete set met accu en lader of los, je kun overwegen met 1 of 2 accu’s.
Maar het begin is gezet met je basis set en later kun je het uitbreiden door losse body’s aan te schaffen en een gratis accu via Makita actie wel bij een erkend dealer, op deze manier breid je je Makita platform aan machines op een voordeliger manier uit.
Of koop hem lekker met accu’s als je net als mij genoeg hebt aan 3Ah accu’s
@Youri koop jij ook een auto zonder motor?
Je koopt ook geen auto zonder BPM zal wel een goede deal zijn als die voorbij komt in de dag deal.
Het gaat er niet om wat er wordt aangeboden wel met accu en lader of niet voor elk wat wils, en de deal is nu eenmaal zonder accu en lader er komen vast wel deals voorbij waar het wel bij zit.
Als ik al een werkende motor in de schuur had en de auto netjes geprijsd is zie ik geen reden om het niet te kopen…
Je krijgt de motor er hier gewoon bij hoor, enkel de batterij niet. Ik vermoed dat jij jou auto ook zonder benzine koopt
Er zijn veel mensen die al een accu in huis hebben die past op de klopboor die we hier aanbieden. Voor die mensen is dit een fijne oplossing, omdat ze anders met een overschot aan batterijen zitten. En dat is ook nog eens zonde!
jullie hebben allemaal wel gelijk maar een optie tot aankoop van een accu zou natuurlijk wel handig kunnen zijn.
Vergelijk is helemaal scheef …
Maar euh ken jij niet lezen ofzo ?
Staat toch duidelijk zonder accu’s ….
Plaatjes kijken ook heel ingewikkeld voor jou blijkbaar… want op de plaatjes staan ook geen accu’s.
Niet zeiken om het zeiken !
Wat moet iemand die zo’n set zoekt hier nou mee. Geen accus en geen lader. Blijf het apart vinden. En nee ik heb geen 100000 andere apparaten van makita waar ik al accus van heb….