Helder!
Merk: Samsung
Type: QLED Smart TV | QE55Q80BATXXN | 2022
Model: Benelux
Garantie: 2 jaar
Scherm
Video
Audio
Smart Service
Game Feature
Connectiviteit
Power & Eco Solution
Fysieke kenmerken
Dit ontvang je
Je hebt gelijk, op de Site van Samsung staat slechts 100hz vermeld.
https://www.samsung.com/be/tvs/qled-tv/q80b-55-inch-qled-4k-smart-tv-qe55q80batxxn/
Dus is het nu 100 of 120Hz?
Het is een 100Hz, maar op hun website vermelden ze een “Motion Xcelerator Turbo+” die “uitzonderlijke bewegingsverbeteringen kan geven tot wel 4K 120Hz tijdens het gamen”.
Op boven vermelde website even naar beneden scrollen en bij de game ervaring ga je deze vinden.
Dat had ik dus inderdaad over het hoofd gezien en verduidelijkt de zaak. Dank!
Goedemorgen, wat JSJ zegt klopt. Deze televisie beschikt over Motion Xcelerator Turbo+m waarmee je tot 4K 120 Hz kan gamen.
Let op: de refreshrate wordt door Samsung aangegeven als 100 Hz, terwijl andere merken ervoor kiezen om de 120 Hz aan te houden. Dit is in de praktijk hetzelfde. Check dit artikel: https://www.tvfindr.com/refresh-rate-hertz/
When it comes to TVs, you often wonder how many hertz you need. The answer is actually quite simple, since today’s TVs only differentiate between 60Hz and 120Hz. However, consumers are often confused by other designations, because Samsung states 100Hz for the refresh rate on its TVs when 120Hz is actually meant. LG, on the other hand, likes to state the old and new refresh rates as 100/120Hz. The same is true for 50Hz, although the new 60Hz is actually meant.
Heeft iemand deze ? Game-ervaring ok ?
Voor alle vragen kijk dan wel op de juiste site en niet bij externe shops waarvan de teksten vaak niet kloppen door copy paste fouten.
https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-tv/q80b-55-inch-qled-4k-smart-tv-qe55q80batxxn/
hallo
Is de CI slot geschikt voor ziggo smartcard ?
Moest er nu nog es zo’n 100Hz tv komen voor een kleiner model waarvan de prijs goed meevalt zou ik er zeker en vast wel voor geïnteresseerd zijn! :-)
Hi StevenDP, grote kans dat deze binnenkort weer voorbij komen!
een vraagje aub, kan de tv ook gewoon opgehangen worden aan een muurbeugel
vase 20-20 staat vermeld
vesa
Dat kan inderdaad gewoon, houd rekening met de VESA maat van 20-20.
Waar kan ik mij melden als er iets met dit product is? Qua garantie bedoel ik dan.
Als het nodig is om van de garantie gebruik te maken, kan je dat bij iBOOD melden.
Klopt het als ik hem wil retourneren dat het 39euro kost?
Dat kan kloppen. Je mag ook zelf een vervoerder inschakelen, maar dan kunnen de kosten ook hoger uitvallen.
Wat houd dat BATXXN in aan het eind van het typenummer?
Ik twijfel nog tussen deze en een Neo QLed , maar prijs is ook een hele belangrijke factor. Als de verschillen verder niet heel erg groot zijn heb ik de neiging om deze te kiezen.
Je hebt niet erg veel tijd meer
Het laatste deel van het typenummer kan verwijzen naar de kleur en naar de regio waarvoor de tv bestemd is. XXN duidt op een Benelux model: geschikt voor de Nederlandse en Belgische markt.
Goedemorgen,
Klein vraagje. Is deze TV wel 120 Hz? Op het wereldwijde web vind ik namelijk ook TV’s (zelfde SKU) van 100 Hz. Ligt dat aan het model ‘Benelux’ of zie ik wat over het hoofd?