2 februari 2023 om 00:00
iBOOD

Samsung 70" Crystal 4K UHD LCD TV | 2022 | UE70BU8000KXXN

Samsung 70" Crystal 4K UHD TV

Het beeld? Crystalhelder.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: 70" Crystal 4K LCD UHD TV | UE70BU8000KXXN | 2022 | Benelux model | Series 8
Garantie: 2 jaar

• Kristalhelder 4K UHD
  • Dynamic Crystal Color
  • Met ultradun design

Display

• Formaat: 70" (178 cm)
  • Resolutie: 4K UHD (3840 x 2160)
  • Beeldverversing: 60 Hz
  • Beeldverhouding: 16:9

• Micro Dimming: UHD Dimming
  • Dynamic Crystal Color
  • PQI (Picture Quality Index): 2200
  • HDR (High Dynamic Range)

Beeldverbetering

• Picture Engine: Crystal Processor 4K
  • HDR 10+ Support
  • HLG (Hybrid Log Gamma)
  • Contrast: Mega Contrast
  • Contrast Enhancer
  • One Billion Color
  • Brigtness Detection
  • Auto Game Mode (ALLM)
  • Filmmaker Mode (FMM)
  • Film Mode

Audio

• Output: 20 W (RMS)
  • Speakertype: 2-kanaals
  • Dolby Digital Plus: MS12 (2 ch.)
  • Adaptive Sound
  • Object Tracking Sound: OTS Lite
  • Q-Symphony

Smart TV-functionaliteit

• Besturingssysteem: Tizen
  • Webbrowser
  • SmartThings App Support
  • SmartThings
  • Mobiel naar TV - Mirroring, DLNA
  • Tap View
  • Wi-Fi Direct
  • TV Sound to Mobile
  • Sound Mirroring
  • Wireless Dex
  • Cloud Service: Microsoft 365

Tuner/Broadcasting

• Digital Broadcasting: DVB-T2C
  • Analoog
  • CI (Common Interface): CI+(1.4) / CI+(1.4 ECP)_IT only
  • Data Broadcasting: HbbTV 2.0.3 (IT,GB,DE,CZ,SK,ES,PL,AT,FR,FI,EE,GR,SI,HR,BE,NL,LU,LT,HU,CH,PT,DK,ME)
  • TV Key

Connectiviteit

• 3x HDMI (2.0)
  • 2x USB
  • 1x Ethernet (LAN)
  • 1x Digitale Audio Out (Optical)
  • 1x RF In (Terrestrial / Cable Input)
  • 1x CI Slot

• WLAN: wifi 5
  • Bluetooth 5.2
  • HDMI A / Return Ch. ondersteund
  • eARC (HDMI 2)
  • HDMI Quick Switch
  • Anynet+ (HDMI-CEC)

Voeding & energieverbruik

• Aansluiting: AC 220-240 V, 50/60 Hz
  • Energieverbruik: 140 W (typisch), 225 W (max.) 0,5 W (standby)
  • Met Eco Sensor
  • Energieklasse: G
  • Auto Power Off

Fysieke kenmerken

• Afmetingen met voet: 1575.9 x 923 x 340.4 mm (BxHxD)
  • Afmetingen zonder voet: 1575.9 x 877.8 x 26.6 mm (BxHxD)
  • Afmetingen van voet: 1199.8 x 340.4 mm (WxD)
  • VESA-maat: 400 x 300 mm

• Gewicht met voet: 28 kg
  • Gewicht zonder voet: 27,4 kg
  • Gewicht met verpakking: 37,4 kg

Dit ontvang je

• 1x 70" Crystal 4K UHD LCD TV
  • 1x Afstandsbediening (TM2280E)
  • 1x Samsung Smart Control
  • 1x Slim Fit Wall-mount Support
2 februari 2023 om 07:14
creative2 Gebruiker

Bij mij binnen anderhalf jaar het scherm volledig naar de knoppen. Moest in het geheel vervangen worden. Week zonder tv gezeten, lekker dan.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 09:22
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi creative2, jammer dat je te maken kreeg met een defect. Gelukkig is dat echt de uitzondering op de regel en is het zo te horen gelukkig goed opgelost. Al begrijp ik uiteraard dat het frustrerend is geweest. Hopelijk heb je geen pech meer bij je volgende aankopen :-)

Beantwoorden

2 februari 2023 om 09:28
Dekleinetoekan Gebruiker

Beste
Een mooi aanbod maar hier net hetzelfde. Een Samsung van juist twee jaar oud, beeld uitgevallen en we zijn al een week op reparatie aan het wachten. We blijven heen en weer mailen en bellen, krijgen steeds dezelfde vragen en geven steeds dezelfde antwoorden. Is dit dan de service van Samsung? Durf ik nog zo’n toestel bestellen?
Mvg

Beantwoorden

2 februari 2023 om 09:55
Christiaanzwll Gebruiker

Ik heb een Samsung 65″ Qled. 4 jaar oud ongeveer. Werkt prima. ‘t is aan jou of je weer Samsung wil, toch?

Beantwoorden

2 februari 2023 om 11:15

Hi dekleintoekan, dat klinkt niet zo mooi. Heb je hiervan een melding gemaakt in je Mijn iBOOD omgeving? 

Ik heb overigens even gecheckt en we hebben voor Samsung TV’s niet méér klachten of meldingen dan voor andere televisiemerken.

Beantwoorden

3 februari 2023 om 16:03
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Dekleinetoekan,

We vinden geen aankoop van een tv terug in jouw account of een ander account op ditzelfde adres. Gaat het wellicht om een aankoop die niet via iBOOD werd gedaan? Anders ontvangen we graag het bestelnummer via webcare@ibood.nl

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

2 februari 2023 om 08:50
rrinus Gebruiker

60 hz helaas

Beantwoorden

2 februari 2023 om 09:32
lkaho Gebruiker

idd 60hz maar als je een grote tv wil met weinig eisen dan heb je deze ;-)

Beantwoorden

2 februari 2023 om 11:29
maartenvangeld Gebruiker

is dit een Smart-tv?

Beantwoorden

2 februari 2023 om 14:16

Jazeker Maarten! Heb je een bepaalde smart-functie waarvoor je dit wil weten? Ik kijk graag met je mee.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 14:31
maartenvangeld Gebruiker

Gewoon via verschillende apps tv kijken via wifi en geen decoders of dergelijke.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 11:31
maartenvangeld Gebruiker

Kan deze tv opgehangen worden aan draai-armsysteem?

Beantwoorden

2 februari 2023 om 14:16

Hi Maarten, wanneer dit draaiarmsysteem voldoet aan de VESA-maat 400 x 300 mm, dan zal dit in principe geen probleem opleveren.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 11:42
tijgert Gebruiker

Het is het model onderaan het segment, maar voor 70” is dit echt peanuts. Voor mijn 85” topmodel betaalde ik 5,5x zo veel. Of dat het waard was… lastig. Maar wat een verschil in prijs zeg.

Ik weet nog dat ik dubbele van dit betaalde voor een 46” FHD.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 14:17

Veel voor weinig, nooit chagrijnig!

Beantwoorden

2 februari 2023 om 13:08
chiorske Gebruiker

Hier dezelfde problemen met de reperatiedienst van Samsung – onze tv binnen het jaar geen beeld meer ….. al bijna een maand zonder tv …. Uren en uren versleten om de reperatiedienst binnen te geraken en tot op heden niet gelukt …. Dan bedoel ik dus 2 uur een muziekje en opeens de melding dat zij je oproep niet kunnen beantwoorden- ben er helemaal klaar mee ….. van ibood enkel lieve woordjes maar geen enkele oplossing …. Dus verzint voor u begint voor je bij ibood een Samsung tv koopt

Beantwoorden

2 februari 2023 om 13:33
BaldTerror Gebruiker

Bezint*

Beantwoorden

2 februari 2023 om 13:52
Susantigoon Gebruiker

Apart, hier staat nu de 4e Samsung zonder enig probleem te draaien. De 3 eerste zijn nu dagelijks op de slaapkamers en als pc-monitor in gebruik.

Misschien type-afhankelijk maar ik herken het probleem als zijnde een Samsungprobleem totaal niet.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 18:11
rjjcharbo Gebruiker

Ik lees dat hier ook de slechte ervaring met de klantenservice van Samsung bedoelt wordt. Daar heb jij omdat je geen problemen hebt dus geen last van.

en N=4. Samsung is al 15 jaar wereldwijd marktleider op het gebied van de verkoop van TV’ s.  Afgelopen jaar 10 miljoen verkocht.

Hier in huis draait er nog eentje die 11 jaar geleden gebouwd is.  Dat maakt het nog niet apart dat een andere TV van Samsung er binnen 1 jaar mee op houdt. Die dingen gebeuren. Wel balen dat de klantenservice dan zo slecht bereikbaar is, zoals Baldterror schrijft.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 21:08
hobbix Gebruiker

hier een samsung van 15 jaar oud die eigenlijk zonder problemen nog steeds goed functioneert. Op da afstandbediening na, daar hebben enkele toetsen het begeven.

Beantwoorden

2 februari 2023 om 23:40
Jethz Gebruiker

De 70″ Philips ambilight die hier onlangs voor 699 te koop was, is echt wel zijn geld waard. Ik zou geen TV zonder ambilight meer willen. Gewoon vet cool.

Beantwoorden

6 februari 2023 om 13:18
pvk25 Gebruiker

Heb hem besteld en ontvangen, in de bestelling stond:

Dit ontvang je

1x 70″ Crystal 4K UHD LCD TV
1x Afstandsbediening (TM2280E)
1x Samsung Smart Control
1x Slim Fit Wall-mount Support

Had verwacht dat ik een TV zou krijgen met beugel zodat ik hem aan de muur kan bevestigen, maar alleen de eerste 3 dingen ontvangen en niet het vierde ding.

Gebeld met de iBood en die geven aan geen Slim Fit Wall-mount er bij te leveren omdat er het woordje Support achter staat en je dit moet interpreteren als “Je krijg er geen 1x Slim Fit Wall-mount bij, je krijg hier helemaal niks voor en zegt alleen maar dat er 4 gaten achter in je TV zitten.”

Ben hier niet blij mee had een halve dag vrij genomen om mijn TV te kunnen installeren en kan nu niets.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.