Leef in het moment(um).
Merk: Sennheiser
Type: Momentum 3 Draadloze Hoofdtelefoon
Kleur: Sandy White
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Geluid
Batterij
Bluetooth
Fysieke kenmerken
Dit ontvang je
Super goed geluid, vooral voor muziek luisteren.
Dat dachten wij ook, Luuk! Veel plezier met deze rammer :-)
Op zoek naar een koptelefoon met mooi geluid? Gelijk bestellen dit ding. Ik heb ‘em al bijna 3 jaar en ben er echt supertevreden mee.
Goed om te horen, ruttifrutti! Dank voor je bijdrage :-)
Besteld,heb hier nu 3 hoofdtelefoons liggen. Die zijn goed maar hopelijk is weer een stapje verder.
Je kan er maar beter één extra hebben, inderdaad! Veel plezier van je nieuwe aanwinst gewenst!
Kan deze ook bedraad aangeslten worden
Er zit een kabel bij van 1,4 m. Die is voor bekabelen.
Dat kan inderdaad, Fa59! Daarvoor kun je inderdaad de meegeleverde kabel gebruiken.
De Momentum 4 komt er als beste uit bij de Consumentenbond. Dan zal de Momentum 3 niet zo beroerd zijn.
https://www.consumentenbond.nl/koptelefoon/producten/sennheiser/momentum-4-wireless
Morning JACvanderLinden, deze is zeker niet beroerd en wordt zeer goed reviewed! Dank voor het delen van de link. Dit is het momentum om ‘m aan te schaffen denk ik zo!
What HiFi over de Momentum 3. De Momentum 3 ziet er beter uit dan het nieuwe ontwerp van de 4. https://www.whathifi.com/reviews/sennheiser-momentum-wireless
EENS!
Vind dat veel mensen altijd wel erg veel uit gaan van What HiFi reviews… Buiten dat, zeker een een geweldige headphone. Heb zelf nog de 2.0 die ik persoonlijk nog het mooiste vind ook. Zonde dat ze bij de 4.0 helemaal zijn afgestapt van de juist unieke en onderscheidende ontwerpen van de voorgangers.
Lees ik het goed dat deze niet geschikt is voor bewaren op een headstand display (bv glazen hoofd) omdat de koptelefoon dan aan staat en in 17 uur leegloopt?
Werkt de tile in opgeborgen stand en hoe lang is dan de standby tijd?
Ik ga dit even checken!
Je kan de koptelefoon zelf manueel uitzetten door de multifunctionele knop 4 seconden ingedrukt te houden. Je tweede en derde vraag ben ik nog mee bezig.
ok, alvast bedankt
Is eigenlijk 6 seconden indrukken.
Enige is dat je hem moet vouwen / ontvouwen erna om het terug aan te zetten.
Maar deze koptelefoon is het meer dan waard.
In mijn ogen de best koptelefoon tot nu toe en heb hem al bijna 2 jaar.
Zo dure headset en dan geen AptX HD of LDAC? Dat valt me wel tegen, dan ga je niet de potentie van de headset halen over bluetooth, iets om erg in te houden.
Maakt dit een groot verschil? En is dat AptX of LDAC alleen iets voot BT geluid? Ik ga hem gebruiken in de eerste instantie bedraad op mijn PC. Maakt dat dan nog uit?
Ik kom nu van een kingston hyperX 2 gaming headset. Dus wellicht is het sowieso een upgrade. En maybe wil ik later nog een BT dongle halen om de koptelefoon draadloos te testen.
Nee, maar dan zie ik vooral het nut niet in van die ingebouwde tile??? En LDAC is nu al een jaar en half standaard geworden, atpx Hd moet Zich nog bewijzen… Er zijn goedkopere en beter geschikte apparaten voor bedraad, alhoewel die geen anc hebben… En toch open?
Al een poos geleden had ik deze neergezet op de ibood lijst met gewenste producten. Inmiddels de Momentum 4 gekocht, speciaal daarop gewacht omdat deze wel aptx heeft. Geluid is prachtig, maar ja, ik heb al mijn hele leven sennheiser koptelefoons, juist omdat het geluid het beste is binnen mijn budget. Het nieuwe design maakt de 4 inderdaad wat minder exclusief, toch heb ik gekozen voor de aptx, juist omdat ik vaak muziek via BT vanaf mijn telefoon luister. De momentum 4 is wel bijna 100 euro duurder, en dit is gewoon een heel goeie aanbieding. Voor 188 euro het beste geluid, ongetwijfeld!
Heb de Momentum 4 al voor 217 gezien. Wel met ING punten.
is deze gelijktijdig te verbinden met smartphone (om gesprekken aan te nemen) en laptop (om meetings bij te wonen)?
of is dit model minder geschikt om te vergaderern?
Hi mavaus, een andere forumgebruiker zal je hier vast over kunnen informeren! Ik check ook of ik het antwoord op je vragen kan vinden.
Is hier al uitsluitsel over ? Ook wel belangrijk voor mij!
He daar, ik heb ‘m ook al een tijdje.
Ja, hij kan verbinden met 2 apparaten.
Soms in mijn geval erg verwarrend, hahaha. Ben je muziek aan het luisteren via de telefoon en dan gaat ineens de telefoon over.
Uit gewoonte zet ik dan snel de koptelefoon af…. Eh, ja daar kwam de oproep op binnen.
Dus ja, is het antwoord.
Mijn advies: snel bestellen. Super apparaat.
Ik heb het gekocht in de tijd dat je niet even naar een winkel kon.
Nu ja, via ibood bestellen, is ook niet even testen hoe het klinkt.
Veel reviews bekeken. Mijn conclusie:
het geluid is super!!!!
ANC had wat beter gekund vergeleken met andere koptelefoons, maar het werkt wel degelijk fijn.
De hoofdtelefoon zit fijn op je hoofd, ziet er tof uit.
Bellen of met teamsvergaderen, wel gedaan.
Ging matig. Ik dacht toen, ik ga dat via dat snoer doen, daar zit ook een microfoontje in, maar dat vond ik ietwat tegenvallen.
Nou, ik bekeek de verschillen met de momentum 4.
De 4 is iets beter met bas-geluid.
En verder, ja bekijk ‘t zelf hieronder.
Ik zou zeggen: je hebt nog 1,5 uur. Gewoon kopen.
Ik kocht deze 3 jaar geleden!
Super aanrader. Wel zwaar maar met fantastisch geluid.
Voor klassieke muziek luisteraars is het met diepte en finesse alsof je in de cincertzaal zit.
Top, super aanbieding!
bedankt voor je mooie review! fijn dat je er zo blij mee bent!
Shit wat is dit een dik apparaat. Lkkr bezig lui. Dit is nou iBOOD