De oogverblindende Propus 1200 is met zijn aluminium behuizing licht, maar zeker geen lichtgewicht.
Merk: TFX by Ledlenser
Type: Propus 1200 Zaklamp
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Accu
Fysieke eigenschappen
Dit ontvang je
Goedemorgen ERDISC,
Dat lijkt me niet de bedoeling dat hij het al zo snel niet meer doet. Je kunt via je account een garantie aanvraag doen en dan zal iBOOD dit voor je oplossen.
Bij de vorige ronde deze zaklamp gekocht. Maar heb de geheugen functie nooit kunnen vinden
Zijn meerdere klachten over, bij mij zit er ook geen geheugenfunctie op.
Volgende gevonden op het internet “ Omdat deze zaklamp een geheugenfunctie heeft start hij automatisch op in de laatst gebruikte stand.”
De mijn pakt de eerst volgende stand elke keer dat ik hem aan zet. Dat is dus waardeloos
Werkt bij mij ook niet…
Zou wel moeten volgens de specs.
Ik heb de gacrux 2500. Maar geen idee hoe je deze miet dimmen?
knop half indrukken, een, twee, drie keer om te kiezen welke stand je wilt en dan helemaal indrukken om de activeren.
Fysieke eigenschappen
Materiaal: Aluminium legering
Valbestendig tot 2 meter
IP-certificatie: IPX8
Afmetingen: 2.8 x 13.9 cm
Gewicht: 135 g
Even iets off topic waarom kan je niet meer uitloggen? Kan alleen mijn account verwijderen op de site
Dat is nog steeds mogelijk. Links in het menu met opties (Account overzicht, Alle bestellingen, Gegevens & Voorkeuren, Help) is de onderste keuze Uitloggen. Wellicht valt dit minder op door de afwijkende oranje kleur.
Degelijk klein en fijn lampje dat een bom licht geeft. 3 bruikbare standen, de strobo stand is misschien overbodig maar soit, het zit erbij. Laadt op via usb, batterij gaat lang mee, is waterdicht… Is ook handiger om mee te nemen in vergelijking met de 2500 lumen versie.
Na 2 weken werkt deze zaklamp niet meer betrouwbaar. Ik doe een beroep op waarborg.
Hopelijk kan ibood dit oplossen.