Waanzinnig veel computing power met het gewicht van een pak melk.
Merk: Asus
Type: Zenbook S 13 OLED Laptop | UM5302TA-LV614W
Toetsenbord: QWERTY
Kleur: Ponder Blue
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Accu
Besturingssysteem
Fysieke kenmerken
Dit ontvang je
Wellicht handig voor de eventueel geïnteresseerden om te weten, wat is de toetsenbordindeling van deze laptop? Ik zie helaas nogal eens de AZERTY-indeling voorbij komen bij iBood laptops terwijl in Nederland QWERTY de standaard is.
Deze deal wordt vandaag alleen in Nederland aangeboden en niet in België. De laptop heeft een QWERTY toetsenbord.
Elan Windows pro voor business worden geleverd? Wordt aanbevolen door Asus. Wat zijn de consequenties?
Als je het moet vragen heb je het waarschijnlijk niet nodig. Hier een overzicht: https://www.xda-developers.com/windows-11-home-vs-windows-11-pro/
Is dit de versie met of zonder touchscreen?
Deze heeft een touchscreen!
Ok goed om te weten. Ik wil eigenlijk zonder omdat de digitizer veel ruis kan vertonen op het scherm. Ik heb hem al besteld en hoop dat het meevalt. Mijn vorige OLED met 1080p (HP Spectre) was niet om aan te zien. :)
Heeft deze laptop een hdmi aansluiting?
Usb C poort voor de display uitgang staat in de specs.
Mocht je monitor alleen beschikken over een hdmi ingang is dat eenvoudig op te lossen met een verloopstekkertje. Die koop je voor een paar euro.
Wat Erwinner zegt klopt, Sombrerohans!
Komen er nog meer beschikbaar?
Dat ga ik even checken!
Hier ook nog interesse.
Hier ook interesse, zou graag nog mee willen doen met deze aanbieding!
Ondanks mijn vroege bestelling, alsnog door iBood geannuleerd vanwege voorraadtekort. Dit is echt balen want zat al lang op deze te wachten. :(
Bij een controle hebben we helaas vastgesteld dat het hier aangeboden type laptop niet overeenkomt met wat geleverd is. Daarom is de deal offline gehaald. Heb je deze deal besteld? Geen zorgen, we annuleren je bestelling direct kosteloos. We zijn er druk mee bezig! Inmiddels staat er een nieuwe ASUS laptop online, die hier te vinden is. Let op: het betreft hier dus een ander type met andere specificaties!
Ik zag hem en heb daar de vraag gesteld of die met of zonder touch is.. Had ik overigens de vorige keren ook gevraagd toen die online stond. Willen jullie dit checken? Dank.
Ah, beantwoord inmiddels. Duidelijk.
Komt dit model alsnog binnenkort beschikbaar?
Bij een controle hebben we helaas vastgesteld dat het hier aangeboden type laptop niet overeenkomt met wat geleverd is. Daarom is de deal offline gehaald. Heb je deze deal besteld? Geen zorgen, we annuleren je bestelling direct kosteloos. We zijn er druk mee bezig! Inmiddels staat er een nieuwe ASUS laptop online, die hier te vinden is. Let op: het betreft hier dus een ander type met andere specificaties!
Edited by: Youri iBOOD