3 februari 2023 om 10:33
iBOOD

Asus 14" OLED Zenbook | Intel i7 | 16 GB| 1 TB SSD | QWERTY | UX5401EA-L7106W

Asus 14" OLED Zenbook

Van de prijs alleen al worden we helemaal Zen.

Specificaties

Merk: Asus
Type: 14" Zenbook 14 OLED Laptop | UX5401EA-L7106W (QWERTY toetsenbord)
Garantie: 2 jaar

• Intel i7 CPU & 16 GB RAM
  • Briljant 2.8K OLED-scherm
  • Bijzonder stevig (MIL-STD-810H)

Kenmerken

• Processor: Intel Core i7-1165G7 Processor, Processorkernen: Aantal4 cores, Threads: 8, Kloksnelheid: Basissnelheid 2,8 GHz, Max. Turbo snelheid 4,7 GHz
  • Grafische: Intel Iris Xe Graphics
  • Geheugen: 16 GB LPDDR4X on-board
  • Opslag: 1 TB M.2 NVMe PCIe 4.0 Performance SSD
  • Besturingssysteem: Windows 11 Home 
  • Toetsenbord en Touchpad: Chiclet-toetsenbord met achtergrondverlichting, 1.4 mm Key-travel, Precision Touchpad, Support NumberPad
  • Camera: 720p HD-camera
  • Audio: Ingebouwde speaker, Ingebouwde microfoonarray, harman/kardon (Premium), Met ondersteuning voor Cortana en Alexa spraakherkenning

Display

• 14,0 inch, 2.8K (2880 x 1800) OLED 16:10 aspect ratio
  • 0.2ms responstijd
  • 90Hz refresh rate
  • Resolutie: 2.880 x 1.800 pixels
  • 550nits HDR peak brightness
  • DCI-P3: 100%, 1,000,000:1,
  • VESA CERTIFIED Display HDR True Black 500
  • 1.07 miljard kleuren
  • Glossy display
  • 70% minder schadelijk blauw licht, SGS Eye Care Display,
  • Screen-to-body ratio: 92%

Netwerk en communicatie

• Wifi 6(802.11ax) (Dual band) 2*2 
  • Bluetooth 5

I/O-poorten

• 1x USB 3.2 Gen 2 Type-A
  • 2x Thunderbolt 4 ondersteuning display / power delivery
  • 1x HDMI 2.0b
  • 1x 3,5 mm combo-audio-aansluiting
  • Micro-SD-kaartlezer

Batterij

• 63WHr, 3S1P, Li-ion met 3 cellen
  • Voeding: TYPE-C, 100W AC Adapter, Output 20V DC, 5A, 100W, Input: 100~240V AC 50/60Hz universal

Militair niveau

• US MIL-STD 810H military-grade standard

Fysieke kenmerken

• Gewicht: 1.4 kg (3.09 lbs)
  • Afmetingen (B x D x H): 31.12 x 22.11 x 1.59 ~ 1.59 cm
3 februari 2023 om 10:42
Karell Gebruiker

Is de Asus 14″ OLED Zenbook de uitvoering met touch display?

Beantwoorden

3 februari 2023 om 10:54
Moderator Youri iBOOD Moderator

Goedemorgen Karell, deze 14″ Asus OLED Zenbook beschikt niet over een touchscreen.

Beantwoorden

3 februari 2023 om 13:05
HKluivert Gebruiker

welverd*rie, waar is de 1,0 kg superlichtgewicht magnesium laptop met Ryzen 7 processor gebleven, voor 100 euro minder, waar ik me vannacht net na middernacht aan zat te verlekkeren? Die wilde ik nu gaan bestellen, staat er ineens een andere, totaal verschillende laptop… 1,4 kg wegen ze allemaal wel, en dat ‘ie military-grade is interesseert mij dan bijvoorbeeld niet zoveel… Ik gok dat er maar een paar van die superlichtgewicht laptops beschikbaar waren.

weer eens teleurgesteld door Ibood!

Beantwoorden

3 februari 2023 om 13:25

Hi HKluivert, Bij een controle hebben we helaas vastgesteld dat het eerder hier aangeboden type laptop niet overeenkomt met wat aan iBOOD geleverd is. Daarom is die eerdere deal offline gehaald. Had je deze deal besteld? Geen zorgen, wij annuleren je bestelling direct kosteloos.

Beantwoorden

3 februari 2023 om 14:55
alweer-een-Henk Gebruiker

Ik ben misschien ouderwets, en Thunderbolt is natuurlijk mooi te combineren met USB-C, maar ik heb nog een heleboel spullen (harde schijven, laptopcoolers, laadsnoeren enzovoorts) die met een “gewoon” USB-A stekkertje aangesloten moeten worden. Dit was nu eenmaal de meest gebruikelijke variant tot een paar jaar geleden. Dan lijkt me deze laptop met maar één klassieke USB-A aansluiting echt wel onhandig. Dan moet je er dus steeds zo’n USB-hub tussen hangen: en dan is het ook nog de vraag hoe soepel alles dan loopt als het allemaal door dat enkele plugje moet gaan?

Beantwoorden

3 februari 2023 om 15:49
dvr Gebruiker

Iedereen heeft dat probleem. Tussenstuk gebruiken, en overschakelen in de loop van komende jaren. USB-C is de norm.

Nieuwe apparaten gaan allemaal USB-A verninderen of niet meer aanbieden. Niet enkel laptops. Onlangs auto gehuurd: enkel USB-C aansluiting of in sommige modellen soms ook nog een USB-A als extraatje. maar dat loopt ten einde.

Het is niet de eerste keer dat gebruikelijke aansluitingen of formaten zijn veranderd (ouderwetse grote floppydisk, dan kleine cassettedisk, dan USB-A stick, nu USB-C stick, of draadloos). TV aanslutingen can SCART naar HDMi etc…

Beantwoorden

3 februari 2023 om 15:32
geis Gebruiker

wat is tocht een ongemakkelijke website geworden gewoon irritant  , tegenwoordig haak ik al snel af om verder te kijken dan wat in de hoofd pagina staat ,echt zonder

Beantwoorden

3 februari 2023 om 16:19

Hi geis, jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt met onze website momenteel. Je zeer welkome, inhoudelijke feedback zou je naar mij kunnen opsturen via community@ibood.com, zodat ik het intern kan doorzetten. Dank alvast!

Beantwoorden

3 februari 2023 om 20:37
hobbix Gebruiker

Ik ben het met Geis eens. Het is geen vooruitgang. Veel trager ook zeker op mobiele apparaten.

Beantwoorden

3 februari 2023 om 22:44
bstyle05 Gebruiker

Ik deel jullie mening volledig!

Beantwoorden

3 februari 2023 om 21:09
sclemens Gebruiker

Let op als je deze laptop binnen krijgt of het originele fabriekszegel nog intact is. Pas 2 laptops besteld die beide opnieuw dicht geplakt waren. Geen idee dus wat ermee gebeurd is voordat ze weer terug in de doos gegaan zijn. Gaan dus ook retour.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.