Een luchtreiniger die je ook nog eens de adem beneemt met zijn looks? Laat dat maar aan AEG over.
Merk: AEG
Type: AX5 Luchtreiniger (AX51-304)
Garantie: 2 jaar
Algemeen
4-fase Filtersysteem
Sensors
Fysieke eigenschappen
En alleen vanaf HEPA 13 dat covid gefilterd word, dus waardeloos en al zeker als de filter meer kost dan het toestel…
12-24 maanden bij 12 uur per dag volgens de handleiding van AEG. 24 maanden bij 12 uur volgens de fabrikant. Dus zoiets.
Helaas de filters te duur en geen HP13 filter.
Net besteld maar lees zojuist alle opmerkingen tav de filters. Idd erg duur maar zijn ze niet afspoelbaar/wasbaar?
Ik kocht eerder de AX7 en er staat duidelijk we filters NIET te reinigen maar te vervangen. Ik dacht wel dat voor 25€ je een soort niet merk filter kan kopen die “bijna” hetzelfde doet. Wel zitten er chips op deze filters dus mogelijk krijg je “klachten” in de aeg app en garantie problemen bij gebruik van alternatieve filters. Zeer tevreden van de AX7 (heeft ook hepa filter) ga nog eentje AX5 bijkopen
Alhoewel ik het niet zeker weet. Heb zelf een andere type zie ik net.
De filters kosten meer dan dit product :D
Dus een paar toestellen bestellen en heel het boeltje weggooien als de filter vol is? Dan een nieuwe uitpakken. Wat een rip-off zijn die filters toch, doet me denken aan inkt van printers.