1 juli 2021 om 10:27
iBOOD

Iedere dag maken we je weer blij met de opvallendste deals voor de laagste prijs.

Met welke deal kunnen we jou morgen gelukkig maken? Ga je voor een vliegende auto, een automatische-pannenkoeken-omdraaiende koekenpan, een zelfreinigende boxershort of een futuristische boormachine? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen!

Onze inkopers nemen hier iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

25 februari 2022 om 18:17
proc Gebruiker

Please iBood tijd voor wederom Premium kwaliteit Japanse koksmessen aanbieding.

Beantwoorden

25 februari 2022 om 20:02
Hugo_1 Gebruiker

Het word stillaan tijd om terug buiten te gaan werken. Wanneer komen die grondspots van 3 W , 220 V terug in aanbieding ?

Beantwoorden

1 maart 2022 om 01:54
KhunRichard Gebruiker

Dit apparaat zou ik graag hier zo spoedig mogelijk willen zien: Watergen Mobile Box

https://dydercare.nl/product/mobile-box-that-generates-fresh-portable-water-anytime-anywhere/

Beantwoorden

1 maart 2022 om 11:32
Berry869 Gebruiker

Naast Gillette Fusion mesjes misschien ook Gillette Fustion scheerschuim?

Beantwoorden

4 mei 2022 om 19:39
Ebby141 Gebruiker

Jullie hebben zo vaak scheermesjes en scheerschuim voor mannen. Graag ook eens voor vrouwen Gillette Venus aanbieden, of scheermesjes van Intuition.

Beantwoorden

14 mei 2022 om 09:31
kdegreef Gebruiker

Dag iBood,

Kunnen jullie de Ledmaxx Prikkabel | 10 M | 10 Fittingen | Incl 10 Lampen 2 W Osram terug in voorraad doen?

Ik zou graag nog dezelfde bijbestellen. Of kunnen jullie mij laten weten waar ik ze elders kan kopen?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

16 mei 2022 om 16:09
filipvt Gebruiker

Hallo, kunnen jullie de matrassen van Larson type OSLO aanbieden ? Dringend, want ik zit door mijn huidige matars …

Beantwoorden

16 mei 2022 om 21:49
Hansz2011 Gebruiker

Aangezien we een waterontharder hebben is de dosering van één blokje al te hoog. Zou iBood ook eens vaatwaspoeder in plaats van vaatwastabletten in de aanbieding willen nemen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.